TEKSTupdateHallo allemaal,
Ik heb al een hele tijd niets meer aan dit topic gedaan. Het wordt tijd om jullie weer eens op de hoogte te brengen van de laatste gebeurtenissen bij de RMW-banen.
Wat is er sowieso allemaal bijgekomen sinds de vorige update op 11 juli? Even een klein overzicht: scenerymateriaal, Viessmann lampen, Viessmann ladderwagen met verlichtingseffecten, andere Viessmann eMotion-artikelen (zie onder), Märklin Zilverling verkeersrood, 4 Roco NS Plan D-rijtuigen, Faller huisjes, Nederlandse NZH-seinen, NSparts seinbesturing voor NZH-seinen, Märklin lageboordwagens "Awilog", ACTS 1200, laatste uitbreidingssets voor de Thalys (nu 10-delig) en nog meer scenerymateriaal. Binnenkort komen ondermeer de Märklin BR 50.40, de BR 80, de Eb 3/5, de Köf-III en de VTG-ertswagens binnen. Het worden dure maanden

.
Verder heeft het werk aan de modelbanen ook niet stilgelegen. Zo is de overweg op de kleine baan eindelijk af, zijn er weer diverse bomen en struiken geplant, zijn er lampjes aangesloten, is het grote raadhuis van Faller eindelijk af, is het pleintje geheel bestraat, is de Biergarten uitgebreid en zijn de Nederlandse NZH-seinen in het grensplaatsje Middelkoop geplaatst en aangesloten. Op de grote baan is de Viessmann ladderwagen met verlichtingseffecten aangesloten. Hier bovenop heeft mijn vader de brandweermannen met bewegende waterstraal gezet. Verder zijn ook de waterpomp en de dansgroep aan onze baan toegevoegd. Hieronder een paar afbeeldingen:
Ik ben de laatste tijd weer erg druk bezig met mijn opleiding en dus is er weinig tijd voor het maken van foto?s en filmpjes. Ik probeer in ieder geval in de herfstvakantie weer eens wat foto?s te maken van de nieuwste aanwinsten en de modelbanen.
M.v.g.
Maikel (RMW)