Hallo allemaal,
Citaat van: Wico op maandag 06 juli 2026, 18:59:53Peter,
Ik werkte halverwege de jaren 80 van de vorige eeuw op het hoofdkantoor van de PTT, dus niet bij één van de onderdelen. Als ik zo opschrijf lijkt het een eeuwigheid geleden
.
Groeten,
Wico
De tijd gaat hard Wico, als je achterom kijkt heb je in de gaten dat het voorbij vliegt.
Ze zeggen niets voor niets: geniet van het leven het duurt maar even.
Citaat van: ÖBB op maandag 06 juli 2026, 20:15:09Hoi Peter zag je berichtje over Roco en de bouwpakketten, mijn ervaring is dat met Roco idem . ik vind dat ze mooi spul hebben maar je raakt soms helft kwijt van dat spul.
Gr henk
Hoi Henk,
Ze maken zeker mooie spullen en vaak vind je deze uitvoeringen dan weer niet bij Marklin, ik heb ondertussen de platen waar de trailers op komen te rusten gemonteerd en dat staat wel erg fraai.
Er zit heel veel klein spul bij, als je dat wil monteren moet je in een schone kamer met glade vloer gaan zitten en veel licht dan is het misschien te doen.
Maar voor je het weet valt er iets op de grond en dan is het ondanks de glade vloer zoeken geblazen.
De wagon is op zich klaar om mee te gaan rijden, de loc / stam waar hij in opgenomen wordt staat nog in het schaduwstation.
Ik heb er een aantal foto's van gemaakt en ga die nog online zetten.
Citaat van: hermanvk op dinsdag 07 juli 2026, 01:45:33Citaat van: Dirk-Jan op zondag 05 juli 2026, 12:47:37Zijn daar ook beelden van ? 
Alleen de gedachte al doet je laten glimlachen Herman

Hoi Henk,
Knap dat jij de gehele wagon demonteert en daarna alle onderdelen op je gemak plaatst.
Dat zie ik mezelf nog niet doen, misschien als ik ruimer in mijn tijd zit over een paar jaar

De meeste zakjes zitten nog netjes gesloten in de verpakking, in het kader dat komt ooit nog wel eens.
Ik ben wel erg benieuwd hoe jij ze opgetuigd hebt, als je er foto's van hebt mag je ze hier best plaatsten

Ik hoop dat Roco meer complete wagons gaat leveren en afstapt van deze bouwpakketten.
Mvg,
Peter Degeluidsman