Het einde van't jaar komt met rasse schreden dichterbij, slechts enkele uren resten ons nog van 2008,
dus waarschijnlijk zal dit m'n laatste posting van m'n baan zijn voor dit jaar
Gisteren en vandaag wat uurtjes kunnen besteden aan de baan. (wat vakantie)
Het niveau boven het schaduwstation is bijna helemaal compleet. (alleen nog een halve cirkel)
Vrijdag heb ik ook nog verlof, en ben ik alleen thuis, dus dan krijg ik dat stukje wel klaar, en als er dan nog
tijd over blijft, ga ik ineens al verder met m'n railspiraal, naar nog een niveau hoger.
Hier alvast enige foto's:
Waar de kolentrein staat, komt nog een halve cirkel naar de achterliggende baan met de passagierstrein.
Hier helemaal rechts, een Kof met 3 volgeladen kolenwagons.
Deze 2 sporen zullen overgaan in een (uitneembare) brug, om het linker deel van m'n modelbaan te bereiken.
Hier zie je duidelijk waar er nog een halve cirkel ontbreekt
Het "lage" niveau hier rechts, ligt nog 3 CM boven het laagste deel van m'n baan, dit is omdat op
het industrieterrein aan de andere kant, de sporen een paar CM boven het waterniveau moeten liggen,
om nog degelijk een kade te kunnen bouwen.
Foto vanaf de andere kant, wat een wisselstraat ...
Zonde eigenlijk dat van alle rails die ik tot nu toe gelegd heb, alleen de 2 voorste rechte stukken waar de kolentrein op staat, nog zichtbaar zullen zijn. De rest verdwijnt allemaal onder m'n stad en locdepot
groeten,
enne, alvast een prettig 2009 ...
Kris