Hier alvast enkele foto's
Ik ben eerst begonnen met m'n railspiraal, deze vormt eigenlijk de "hoofdader" van m'n baan.
Er naast zie je meteen ook al een stuk van m'n eerste schaduwstation.
9 opstelsporen, met lengtes van ongeveer 2m40.
Rechts van m'n schaduwstation, lig een keerlus, alsook nog een wisselstraat om via een
omweg op m'n havengebied te raken.
Hier zie je duidelijk achter de keerlus, 2 stijgende sporen, deze moeten door de muur ...
Deze rails uitleggen ging vrij vlot, aangezien het allemaal op niveau "0" is hé.
Vervolgens een gaatje door de muur gekapt voor die 2 rails door te leggen, en nog wat
verder "bouwen in de hoogte", geeft dit als algemeen resultaat:
Opnieuw de railspiraal, met alle aansluitingen aan dit gedeelte van m'n baan, en een stuk
van m'n damtor station.
Andere kant van m'n damtor station, alsook de 2 bruggen over de haven,
en een zicht op de linker- en rechterkant van het havengebied.
In het watergedeelte, komen 3 schepen van artitec te liggen.
Aan de linkerkant komen 2 roco kranen, aan de rechterkant de marklin portaalkraan
op rails ...
Verdere blik op het rechter havengedeelte, samen met 4 achterliggende stijgende/dalende sporen. Deze komen samen net voor de muur op een wisselstraat, zodat er maar 2 rails door de muur hoeven.
Nog een blik op de haven, hier zie je de halve cirkel aan de andere kant van de muur
Zicht op het andere (nog lege) deel van m'n baan, zo krijg je toch een idee hoe groot
m'n baan is, en hoeveel rails ik nog moet leggen.
Hier komt straks nog een station met 3 sporen, en een uitgebreide lokloods met draaischijf
en compleet loc-verzorging. (bezanding/bekoling/ontslakking/inspectieputten/herstelloods enz ...
Zo, dit was het even in't kort, wat er op 5 dagen tijd gebouwd is.
Ik plaats vanavond of morgen nog m'n compleet baanplan, om een beter idee te krijgen van m'n baan en z'n proporties/mogelijkheden ...
groeten,
Kris