Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Praattopic 17,5 jaar 3railforum wagen

Gestart door Sascha zondag 16 april 2023, 20:08:51

Re: Praattopic 17,5 jaar 3railforum wagen

wensmodel 52 8060 -7

´K ben benieuwd wie de laatste besteller is. Hopelijk zit een medw. eventsteam / moderator nu mee te lezen en deelt de eindstand mee.
Met 468 wagens reeds besteld en waarschijnlijk nog meer blijft er weinig over om in de webshop te verkopen.
Dat stijgt de exclusiviteit  >:-D want ik denk niet dat het bestuur 550 of meer gaat bestellen?

Deze Wens:
Het zou mooi zijn als beide wagenkanten dusdanig gespiegeld worden dat als je twee wagens koppelt je de twee blauwe driehoeken tegen elkaar aan ziet en aan de andere eind twee witte zijden. Mooi zo´n design stripping net als de ICRm rijtuigen Fyra set 42648 en nog beter te zien bij deze rijtuigen IC+ 42641 en 42642. Mooi die gele driehoeken tegen elkaar aan. Ik heb dus alvast voor dat doel, twee blauwe driehoeken tegen elkaar aan, meer dan 1 3rail 17,5 jubileum koelwagens besteld.
Dirk :-{)
@citaat hoe kom je dan uit met het zwarte vlakje en alle nummers in het blauwe vlak? En 2x verschillend zal ook wel weer extra kosten zijn voor de bedrukking?

BLIJ dat ik analoog RIJ

Daar heb je gelijk in Johan, het zullen dan ook wel 2 dezelfde bedrukkingen worden denk ik.
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Hoi Meine,

We vieren het feit dat het forum 17,5 jaar bestaat (met al zijn namen). Ook het 3railforum bestaat geen 17,5 jaar, we hebben eerst een poosje marklinforum geheten  ;)

Beide zijkanten worden helaas niet gespiegeld.

We hebben de voorinschijf periode afgesloten met 477 stuks in bestelling! Wederom een succes! Bedankt allemaal voor het mogelijk maken van deze actie  :thumbup:
De stichting zal nu de order gaan plaatsen bij Märklin voor 500 stuks te gaan produceren!
Het is nu even niet mogelijk om een wagon te bestellen, maar het restant van 23 stuks zal een dezer dagen in de webshop beschikbaar komen.
Mooi dat dit gelukt is gr. Harrie

wensmodel 52 8060 -7

Johan en Hans en jullie allemaal. Ons als bestellers van 477 wagens en forummedewerkers die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt: allen gefeliciteerd, het is opnieuw gelukt. 
Even zien of het hier goed wordt weergegeven. Ik heb ondanks dat de voorzitter zegt dat het h`m niet wordt wat geprutst in Word met spiegelen afbeelding. De tekst krijg ik niet gespiegeld maar dat moet voor Märklin geen probleem zijn. Ik heb meer dan 1 besteld dus ik zou het gespiegel leuk vinden.
Dirk :-{)

Elsloo (LB)

Hoi Dirk,

Voordat wij een prijs kunnen noemen (en dus de voorinschrijving "geopend" wordt), is er al een heel offerte traject aan vooraf gegaan. Het ontwerp in dit stadium laten wijzigen (van beide zijden dezelfde opdruk naar twee verschillende opdrukken) zal niet alleen de uitlevering vertragen, maar gaat bovendien extra geld kosten dat niet berekend is in onze prijs.
Daarnaast heeft iedereen dit wagentje als zodanig besteld, en misschien wilt niet iedereen deze spiegeling, en heb je de goedkeuring nodig van iedere besteller voordat je zoiets in dit stadium zou kunnen doen.

Dus ik moet je helaas teleurstellen.
Is er al nieuws over wanneer ze uitgeleverd gaan worden?
Mvg Daan
Speciale Gast Penningmeester Stichting 3rail

Je hebt dwarsliggers nodig voor een recht spoor.

Helaas nog niet Daan.
Dag 3rail-vrienden

Is er al zicht op waar en wanneer de 17,5 jaar jubileumwagen uitgeleverd gaat worden.

Groeten,

Dirk Vlaar
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Helaas nog niet Dirk

Volgens de laatste berichten van de importeur worden de wagons december/januari geleverd. Ook wij wachten (on)geduldig af en proberen ze na ontvangst zo snel mogelijk uit te leveren.
Dank voor je bericht Henk

Mvrgr. Ed Kolmeijer

BLIJ dat ik analoog RIJ

Citaat van: Henk (Kaleb) op dinsdag 07 november 2023, 12:42:23Volgens de laatste berichten van de importeur worden de wagons december/januari geleverd. Ook wij wachten (on)geduldig af en proberen ze na ontvangst zo snel mogelijk uit te leveren.
Zou leuk zijn als dat op de beurs in Rijswijk kan!
Hello

Can you confirm me if I order one.. I alwyas buy all of your wagons.. but i can't remember if I ask it.
If i don't do it.. Have you got anyone for me ?

Thank you very much
Best Regards and Merry Christmas
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

@citaat

Hello,
Yes, I can confirm you ordered three!
You're most welcome!!

Feliz Navidad y saludable 2024

Speciale Gast Events Team

Beste allemaal,

We hebben goed nieuws te melden over de wagons.
Ze zijn er!
Komend weekend worden ze ingepakt en maandag worden de wagons verstuurd.
Let op voor de mensen die gelijkstroomwielen besteld hebben, deze wielen zijn helaas nog niet binnen en deze bestellingen kunnen derhalve niet verstuurd worden.

Vragen en opmerkingen als er iets mocht zijn met de wagon graag mailen naar de shop.

BLIJ dat ik analoog RIJ

leuk leuk leuk  :D

betekent dat dan ook dat diegenen die hebben gekozen voor "ophalen op beurs" de wagon op kunnen halen 13/14 januari in Rijswijk?

Klopt Hans

Elsloo (LB)

Hallo allemaal,

De voorbereidingen zijn in volle gang. Verpakkingsmateriaal is binnen gekomen. Morgen komen de rolcontainers aan, maandag worden deze als ze gevuld zijn weer op gehaald.
We hebben vandaag de grotere zendingen (Lees bestellingen met 4 of meer wagens) al ingepakt en aangeleverd bij PostNL. De eerste 100 koelwagens zijn dus al onderweg!

En in het weekend van 13 en 14 januari staan we op de Nederlandse Modelspoordagen in Rijswijk voor de afhalers, en op 24 februari op de ruilbeurs in Houten.

Dank allen om ook deze actie weer tot een succes te maken!  :thumbup:
Het is al zolang geleden dat ik ze besteld heb, heb dus een vraagje:
Moet je aangeven als je ze in Houten wilt ophalen?
Forum Moderator

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

@citaat Dat kon je in de shop tijdens bestellen aangeven en dat kan je alsnog in je bestelling in de shop zien.
Heb ik gedaan maar staat "Afhalen beurs (Rijswijk/Houten"
Daar heb ik dus niets aan ;-)
Gevonden: onderaan staat mijn voorkeur vermeld wat ik zelf had genoteerd.
Dan ga ik daar van uit  :D
Speciale Gast

Voor er onduidelijkheid ontstaat, er hoeft (indien voor afhalen is gekozen) niet doorgegeven te worden of je de wagons in Rijswijk of in Houten wil ophalen.
Als je je bestelling niet in Rijswijk ophaalt/laat ophalen gaat die mee naar Houten. We maken daar geen aparte stapels voor - het inpakken is al genoeg werk. ;)

En Dennis had het al eerder gezegd, maar nogmaals als er vragen zijn graag mailen naar de shop:
Dank voor je bericht!
Vanochtend werden deze onverwacht afgeleverd!

IMG_20240104_135231-1024.jpg

Heel erg bedankt, maar ik dacht dat ik ze zou afhalen in Houten, dit is natuurlijk veel leuker! (nu nog tijd vinden om uberhaupt verder te gaan met deze hobby, dat ligt al jaren stil)

Elsloo (LB)

Hey Michael,

Mooi om deze speciale verzameling van jou zo te zien zeg  :favorite:

Je had twee orders van 2 stuks besteld, 1 met afhalen, en een met verzenden. We zijn zo vrij geweest om deze te combineren.
Wat zijn ze mooi he in real life! We zijn er heel blij met het resultaat! Heel veel plezier ermee  :thumbup:
Ik had al het vermoeden dat dit kwam door de dubbele bestelling, ik was alleen in de veronderstelling dat de tweede set van 2 stuks met de eerste zou meegaan... Nu moet ik een andere reden vinden om "verplicht" naar de beurs te gaan :D

Elsloo (LB)

Die weet toch iedereen? Nog belangrijker dan de 17,5 jaar jubileumwagen! Onze Modulebaan staat er!  :thumbup:

Geen brug is te ver.

Beste allen,

Heb ze in goede staat ontvangen. Wil iedereen die mee hebben gewerkt aan deze mooie actie, enorm bedanken.
Ze zijn erg mooi geworden.

IMG_0228.jpeg

Alle bestelde 3 rail wagons.

M.vr.gr. Erwin

BLIJ dat ik analoog RIJ

Zo hee, da's een aardige sleep Erwin! Mooi als die over je brug rijdt :o) !
Erwin, zijn die allemaal voor jou alleen? Of heb je voor een stamtafel gezamenlijk ingekocht?

Geen brug is te ver.

Nee 2 zijn er voor mezelf, en de rest zijn voor de stamtafel leden.
Vond het wel leuk zo om ze allen op de foto te zetten. :P

M.vr.gr. Erwin

Elsloo (LB)

Alle overige pakketjes (1, 2 en 3 stuks) zijn nu ingepakt.
Ze staan klaar om maandag opgehaald te worden door PostNL.

We zien graag jullie aanwinsten verschijnen in dit topic :thumbup: : https://forum.3rail.nl/index.php?topic=93382.0

Bekijk recente foto's.jpeg

BLIJ dat ik analoog RIJ

Goedemiddag, ik zag net puur toevallig een afhaalbericht van de 3-railshop voor de koelwagon in mijn spam-filter. Hierin is te lezen dat je de factuur (digitaal of op papier) moet kunnen tonen bij afhalen op één van de beurzen.
Ik dacht 'm komend weekend gewoon op te kunnen halen in Rijswijk o.b.v. naam of zo.
Ik ben mogelijk niet de enige waar deze post in het spam-filter terecht is gekomen, dus wellicht ten overvloede maar om teleurstellingen te voorkomen: zorg dat je de factuur kunt tonen bij afhalen!

Tekst afhaalbericht:
Uw bestelling met referentie XXXXXXXXX bij Stichting 3rail is gereed om af te halen.
Dit is mogelijk op de Nederlandse Modelspoordagen in Rijswijk in het weekend van 13 en 14 januari, of op 24 februari op de ruilbeurs in Houten.
Toon de factuur in de bijlage van deze email, digitaal of uitgeprint, om uw wagons mee te krijgen. De factuur dient namelijk als afhaalbewijs.
Speciale Gast

En die factuur zit als bijlage bij afhaalmail of is na inloggen in de shop te downloaden. ;)

Elsloo (LB)

En de pakketjes zijn vertrokken! Veel plezier met jullie aanwinsten!

We zien graag jullie aanwinsten verschijnen in dit topic :thumbup: : https://forum.3rail.nl/index.php?topic=93382.0

vertrek-pakketjes-17,5jaar-3railforum.jpg

BLIJ dat ik analoog RIJ

Je/jullie hebt het er maar druk mee! Maar ja, dat weet je als je zo'n actie start >:-D (en het is niet de eerste keer).
Een hoop dankbare forummers is dan wel weer het resultaat :thumbup: .

Elsloo (LB)

En de pakketjes zijn allemaal onderweg, en wat wordt daarna geleverd?
Juist, de gelijkstroom asjes voor de koelwagens  O:-D

Dus vanavond nog ingepakt, en wij hebben in de lokale bouwmarkt die tot 21u open is een PostNL punt zitten. Dus de laatste 9 pakketjes zijn nu ook onderweg!
Forum Moderator

De rolcontainers zitten in het sorteerproces bij de post. Dat wordt voor jullie (morgen? 🤞🏽) bij de deur/brievenbus zitten 😜

Groetjes, Antoine

Hallo, volgens mijn PostNL app deze ochtend is het pakket nog niet ontvangen door PostNL. Dus vandaag bij de deur gaan zitten heeft weinig zin ;)
zojuist bericht via de postnl app dat het pakketje vanavond geleverd gaat worden  :)  :thumbup:
Heden avond stond postnl voor de deur de 2 wagons zien er netjes uit gaan morgen de vitrine kast in bij de rest van de 3railforum wagens 

Forum Moderator

Citaat van: chrisant op dinsdag 09 januari 2024, 10:31:14Hallo, volgens mijn PostNL app deze ochtend is het pakket nog niet ontvangen door PostNL. Dus vandaag bij de deur gaan zitten heeft weinig zin ;)

De helft lijkt inderdaad voor het sorteerproces te zijn blijven steken  :(

There is no place like 127.0.0.1

De mijne wordt vanavond ook geleverd ! (tussen 17u & 19u)
YES, mijn 3railforum stam wordt weer een beetje langer :-)
ik kreeg vrijdag een bericht van post nl dat wagon eraan komt maar krijg nog steeds melding is nog niet ontvangen of verwerkt bij de post,mijn vraag is wanneer wordt hij geleverd? mvg andy
Forum Moderator

Andy, lees de vorige 2 berichten van mij in dit topic even...

Groetjes, Antoine

Even geduld a.u.b.

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

Netjes ontvangen, bedankt weer aan al diegenen die hebben geholpen met deze actie.

ook leuk om zo het forum te steunen  :)

Carpe diem

Citaat van: Looney Tunes op dinsdag 09 januari 2024, 10:34:22De helft lijkt inderdaad voor het sorteerproces te zijn blijven steken  :(

'k Krijg zojuist de melding van PostNL dat mijn pakket morgen wordt bezorgd.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.