Artitec had een NS1300 in het programma, en omdat Philotrain er ook eentje had schurkte het prijsniveau bovenuit het level, wat een gemiddelde modelspoorder uit wil geven.
Dus geen verzadiging maar uit de markt geprijsd.
Rivarossi ging daaronder door met een model wat vaak niet mooi reed op de K-rails of M-rails de C-rails was er nog niet.
Dus veel 3railers schaften dit model ook niet aan.
Om deze redenen schafte ik deze modellen ook niet aan.
Daarom deze wens die ik ook deel met velen anderen, om er eentje uit Goppingen te krijgen.
@Baanloos ,
Bedankt voor je uitleg, en ik blijf duidelijk in mijn standpunt om een model van de NS1300 uit de fabriek in Goppingen te krijgen, de rest van de genoemde fabrikanten schaf ik never nooit aan.
En uit de reacties van degene die wel er eentje uit Goppingen willen, blijkt maar eens temeer dat de verzadiging nog niet eens van de grond is gekomen.
Verzadiging is echt iets anders dan te hoge prijzen of niet goed rijdende modellen.
De markt heeft bewezen die ook niet te willen en aangezien ik wat rond gekeken heb bij dergelijke uitgebrachte modellen, lees je er links en rechts echt wel een klacht over die modellen.
Dat heeft mij aangewakkerd er nu een mail te versturen naar Märklin, en die is goed ontvangen.
@Marklindak,
Wat maakt het uit als ik liever voor radius 2 ga dan 1, het voelt een beetje dat men dat niet respecteert, ook al wil ik er niet eens mee pochen.
Wat een ander wil respecteert ik ook, dus wil jij alleen radius 1 toepassen, hoef je het niet te laten gaan
Overigens geld dit voor een ieder die voor een dergelijke radius wil
M.v.g.
Hans V200.0