Ze kunnen aan de seinbeelden aldaar zien of ze de juiste route hebben of niet.
De vraag is hoe: door de rijroute te herkennen?
En hoe doe je dat als die route ineens is veranderd?
Hoe kun je dat aan de seinbeelden zien ....
Op dit specifieke traject in dit specifieke station kan je dat zien ja. Er zijn tot dit station, Hergatz voor de liefhebbers, 2 sporen met bovenleiding komend uit Lindau. Na Hergatz splitst de lijn zich, rechtsaf ga je richting het Oosten en kan je uiteindelijk zowel in München als richting Oostenrijk komen. Dit was vroeger de meest gebruikte route met de dieselloks op de EC. Linksaf ga je de enkelsporige lijn op richting Kissleg, die is voorzien van bovenleiding, en kom je ook in München. Het station is voorzien van 3 sporen. Vanaf het meest Oostelijke spoor kan je alleen nog richting Immenstadt, vanaf de 2 westelijke stationssporen kan je naar Kissleg. Daartoe moet je voor het station een setje overloopwissels gebruiken. De baanvaksnelheid hier ligt op 130 km/h, de wissels staan slechts 80 km/h toe. Derhalve zit er een snelheidsbeperking in je seinbeeld.
https://twitter.com/ChuculatiPicchu/status/1338086924339322881Hier het plaatje rechtsonder, duidelijk de overloper te zien met het einde van de bovenleiding.
En een grapje in die hoek, die ik ook al op Beneluxspoor heb geplaatst. Verduidelijkt e.e.a. nog wel:
