hallo allen
willem jan
ik heb 12 ,- betaald op houten waar de psite stond ,
aangezien ik al eerder had besteld en deze niet op voorraad was wordt het nu gratis verzonden dus dat is super service de rest kon ik zo meenemen op houten
normaal wordt het als het kan in een enveloppe verstuurd en anders in een doosje
dit al bijde keren mee gemaakt en gewoon netjes (het verschilt wel eens ivm korting die je dan krijgt ) even de psite mailen (die man heet ook dennis ) en dan komt het vanzelf goed
ik zelf vind de levering ( mits op voorraad ) erg snel gaan en de prijzen meevallen tuurlijk er is wel eens iets goedkoper maar goed dat is met alles volgens mij
ik vind de service erg goed !!!
vond inderdaad dit setje daar ook veel op lijken en aangezien ik nederlands (of wat op nederlands lijkt ) probeer te rijden en maken passen deze er wel heel mooi bij maar goed die scene wordt van het weekend afgebouwd
(dennis bedankt voor het plaatsen van de link is een stuk makkelijker )
kiezel
nou eigenlijk niet maar ik wist niet echt waar ik deze bij moest zetten en waar die voor is (wat die moet uitbeelden ) dus dacht ach dan maar achter op de loc zetten
wim
een oud vrouwtje op de beurs in houten staat altijd met deze dingetjes altijd linker hal ze schilderd zelf poppetjes heeft vaatjes (,deze zijn met magneet erin zodat ze ook evt voor een kraan kunnen worden gebruikt ) stoelen, banken, containers en veel andere dingen betaalde er per 5 stuks 1,35 voor dus niet veel en ze zien er inderdaad leuk uit
zelf vind ik het altijd erg leuk zulke kleine stukjes en inderdaad het is inderdaad de investering waard een saai (in mijn ogen dan ) stukje kan helemaal opgepimpt worden met een ludiek senery stukje met preisertjes
daarom vind ik het stukje met die moordzaak , bassie en adriaan enz enz ook zo gaaf een preisertje zegt soms meer dan woorden op je baan en maakt het net een beetje meer af kijk alleen al naar die vrouw met het winkelkarretje maakt het toch meer af
helaas waren de winkelende mensen ook niet op voorraad dus die komen er ook nog wel bij en dan als laatste bomen en verlichting
groet robert