bij mij doet foto 11 wel moet wel even wachten maar hij doet het
dat water is zo gemaakt
-gras weggehaald dat er lag
-klei gekneed en op de plaat gedrukt met de vingers maar zeker niet dik !!!(das klei van de blokker na een tip van RON )
-dan de stenen erin drukken
-met een cocktail prikker gaatjes gemaakt (want ik had in het begin van het jaar van bert lange gras draden zeg maar gekregen om eens mee te oefenen dus bert dank je ik hoor wel wat je van mijn oefening vindt

)
-het gras in bosjes in de gaatjes steken met aan de onderkant een druppel houtlijm
de klei is nog zacht dus met de cocktail prikker even het gaatje dicht drukken zodat het polletje vast zit !!!
dan het grootste oppervlak verven met 2 soorten mat groen (naar eigen wens !!! kan natuurlijk ook blauw ofzo zijn ) en dit even laten drogen
- ondertussen kun je links dus zeg maar waar dat poppetje naar toe is verplaatst , de boel donker bruin verven en gras erover strooien en dit laten overlopen in de rest
- dan na even drogen pak je de licht bruine verf en ga je overgebleven gaten vullen maar doe dit over het groen heen zodat het in elkaar overloopt dan krijg je dit resultaat
- heb bij de action een bus blanke lak gekocht voor 2.99 ofzoiets en voor dat ik daarmee aan de slag ben gegaan (zit er nu 3 keer op ) heb ik een aantal witte accenten aangebracht met een cocktailprikker
en tada
nu nog een setje kano's erin van noch (waarschijnlijk komen deze in houten ) en dan denk ik dat ik redelijk opweg ben
groet en bedankt voor de complimenten
robert