Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

3railforum wagon praattopic

Gestart door Looney Tunes dinsdag 23 december 2014, 22:44:42

Re: 3railforum wagon praattopic
Hoi Wil,

We hebben ook: van uitstel komt afstel.

Die is mbt de 3railforumwagen een stuk hachelijker..... ;)

Met vriendelijke groet

Frank
Heren

Positief blijven denken, Rome is ook niet op een dag gebouwd, he >:-D >:-D >:-D >:-D

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

Precies, er leiden 7 sporen naar Rome  :)

Kees Hulstein

Er leidt maar een spoor naar mijn brievenbus  >:-D >:-D >:-D
Maar ik heb geduld  O:-D O:-D O:-D
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

:thumbup: We hebben bericht gehad dat de bestelling klaar is. Het is nu wachten tot Märklin contact met mij opneemt over de afhandeling, en uiteraard op de verzending!  :thumbup:

Er komt schot in de zaak!  :-)
Dat is mooi. Ben benieuwd wanneer we meer horen.
Gr.ton
Forum Moderator

Waar is de 'Vind ik leuk' button  :D

Grtn,
Herman
Die is er niet Herman.
Mooiste is nu dat mijn 3rail forum lok ook aan het opschieten is.

Als het maar Zwitsers is.

Spannend. :thumbup: :thumbup:

BR 103fan forever

Spanning loopt op, 3railwagonkoorts waargenomen bij de forumleden  >:-D
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Dat is leuk nieuws, misschien voor vaderdag  >:-D

Mvg,

Peter Degeluidsman
Geweldig, kan niet (meer) wachten.

Volendam

vol verwachting klopt mijn hart!  :P
Zeer leuk nieuws dat er schot in de zaak komt.
Blij rustig wachte tot het verlossende bericht. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Verwacht niks, dan valt het ook niet tegen.

Pffffffffffffffff, wat een heisa om een stom karretje zeg.

Rob

P.s. werd ook wel eens een keer tijd dat het kwam. >:-D >:-D >:-D

Blij dat ik met koploper rij....

:mrgreen: :mrgreen:

GTW 2/6 Thurbo (CH)

Hier word ik blij van !
Geduld is een schone zaak.
Iedereen, die graag dat speciale wagonnetje op zijn of haar baan wil laten rijden, heeft dat geduld.

Smaken verschillen, dat is duidelijk. Maar om iets "stom" te vinden, dat een ander " :thumbup: : :thumbup::" vindt, kan een mening zijn van een individueel persoon, maar om daarmee collega modelspoorders een stempel mee te geven gaat mij wat te ver  :thumbdown: :thumbdown:

Hulde en waardering voor onze vrijwilligers, die dit "even" allemaal regelen  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groeten,
Roel
Ik ben klaar om de wagons te ontvangen.
Loc is ook bijna klaar, dus komt goed uit.
Heb er maar n paar besteld.  O:-D
Gr.ton
Forum Moderator

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

Hoehoeoehoeoe...spannond.
Speciale Gast Events Team

Vanaf nu zit ik te wachten bij de voordeur om de "Marokaan" op te vangen.
We hebben een gezellige Marokaan die hier pakketjes bezorgt dus dit is zeker niet negatief bedoelt.

Groetjes Dennis.
Ze mogen die van mij ook direct naar mij toe sturen , hoeven ze Duitsland niet uit . :p

Mvg. Leo
Nieuwe batterij in de bel gedaan dan kan dat niet meer mis gaan   :D

Gr Alex 0850

NS - Tijdperk V & VI

Prachtig nieuws!  :thumbup: :thumbup:

Wacht het verder rustig af  :D :thumbup:

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

😎👍👌👀🎉🎊🎊🔊 :thumbup: :thumbup:
Wil Tweeendrie
gast

Goed nieuws inderdaad  :thumbup: :thumbup:
En sterkte met het gereedmaken van de verzending, dat is aardig wat werk.

Citaat van: TomCat op woensdag 20 mei 2015, 19:35:54
Ze mogen die van mij ook direct naar mij toe sturen , hoeven ze Duitsland niet uit .

En Leo, eer dat de wagon bij jou voor de deur rolt zijn de wielbanden versleten  :D :D
Maar je woont in een mooie omgeving in Flueren :thumbup:

Groetjes

Wil Tweeendrie
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

Beste,

dat is mooi nieuws, ik wacht rustig af,

met vriendelijke groet,

walter

Kees Hulstein

Komen ze via Emmerich of Venlo Nederland binnen?  >:-D >:-D >:-D

Geen brug is te ver.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :) :) :) :) :)
geweldig, al die emoties te lezen.    ik vond het wel geinig ik dacht net nu zal het toch wel gauw klaar zijn, en die zelfde dag zag ik op FB dat ze klaar zijn . ik sprong ook wel op hoor en bij wijze van spreken heb ik de rode loper uit gelegd,  Ja zeg dat zou leuk zijn als het net voor VADERDAG binnen zou komen.

Groetjes leonardus
Ik kan n komplete stam samen stellen.
Wordt n mooi gezicht.

Gr.ton
Nu Märklin op het punt staat om de wagons te versturen hebben we ook een besluit genomen over de data dat in Houten de wagon(s) afgehaald kunnen worden. Op 4 juli en 29 augustus kunnen diegene die hiervoor gekozen hebben de wagon(s) ophalen in Houten. Wanneer je nog geen keuze gemaakt hebt tussen verzenden of afhalen in Houten of niet kunt op deze data kun je ons dit laten weten. Wanneer er toch voor verzenden gekozen wordt, dienen de verzendkosten nog naar de forumrekening overgeboekt te worden. Deze bedragen ? 6,95 voor verzending binnen Nederland en ? 13,00 voor verzending binnen de EU. Naar iedereen die nog geen keuze gemaakt had of Houten als keuze hebben we een mail gestuurd met deze info en de bankgegevens voor als er nog verzendkosten betaald dienen te worden.

De verzending van de wagon(s) naar de leden die voor verzending hebben gekozen zal naar verwachting plaats vinden in de 2e week van juni.

Het forumwagon team.

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

Dag Edwin,

Is de kans groot dat ze dan voor het begin van de zomervakantie (begin juli) binnen zijn?
Want anders zou ik hem ook liever zelf in Houten op willen halen.

Groeten,

Jan

Kees Hulstein

Wat een service van onze vrijwilligers  :thumbup: Geweldig.
Jan,

Als ze in de 2e week van juni verstuurd worden zullen ze zeker binnen Nederland voor 1 juli moeten arriveren.
Goedeavond.
Heb er toch voor gekozen om telaten verzenden.
Vooral omdat ik 4 juli niet naar houten kan komen.
En dit dan de snelste optie is.

Gr.ton
Edwin

Ik kom op 4 juli mijn wagons ophalen in Houten, we zullen nog wel vernemen hoe de overdracht zal plaatshebben.
Om het overzichtelijk te houden aub eventuele aanpassingen mailen naar

Zoals het er nu uit ziet kan ik niet op 4 juli naar Houten. :(
Dus dan wordt het 29 augustus. :)
Mocht er verandering in komen ivm ophalen op 4 juli dan laat ik het weten.

BR 103fan forever

Is ophalen op het forumuitje op 26 juli ook een optie ?
ik zeg maar zo geduld is een schone zaak. dus laat het maar lekker over je heen komen ,voor dat je het weet is't er al
Speciale Gast

Hallo Dick,

Citaat van: brund55 op donderdag 28 mei 2015, 22:07:07
Is ophalen op het forumuitje op 26 juli ook een optie ?

Nadeel van verdelen op de dag bij ZLSM is dat je de nodige tijd kwijt bent aan het verdelen van wagons, terwijl die tijd eigenlijk beter besteed kan worden bij de bezienswaardigheden van de ZLSM zelf. Voor je het weet ben je 1.5-2 uur verder(uitladen, uitdelen, bijhouden wie wat ontvangen heeft, inladen wat niet opgehaald is).
Daarnaast moeten de ontvangers de gehele dag met hun wagons rondhobbelen.

Nu is het zo dat er voor twee data gekozen is om de wagons te verdelen(naast het verzenden van wagons die niet opgehaald worden). Daar gaat nogal wat tijd inzitten.

Groetjes

Willie
Wil Tweeendrie
gast

Citaat van: wakkie op donderdag 28 mei 2015, 23:45:09

Voor je het weet ben je 1.5-2 uur verder(uitladen, uitdelen, bijhouden wie wat ontvangen heeft, inladen wat niet opgehaald is).
Daarnaast moeten de ontvangers de gehele dag met hun wagons rondhobbelen.

Dat ben ik volkomen met je eens, Willie.
En dan heb je ook nog het risico (omdat men de wagen de hele dag meezeult) deze ergens laat staan c.q. kwijt raakt.
Lijkt mij niet verstandig en dit soort handelingen vreet echt tijd weet ik uit ervaring.

Garoetjes

Wil Tweeendrie

De optie van Dick (brund55) is volgens mij helemaal niet zo verkeert maar je zal eerst moeten kijken hoeveel inschrijvingen er uiteindelijk zijn voor het forumuitje.
Als je dat gedaan hebt zal daarvan al een groot aantal forumleden hun mooie forumwagon(s) al in bezit hebben na Houten op 4 juli.
Ook zal er aan x aantal forumleden die naar het forumuitje komt hun wagon(s) al per post in hun bezit hebben.
Er zullen er leden bij zijn op de 26ste die geen forumwagon(s) besteld hebben.
Zou hou je een x aantal forumleden over die de wagon(s) zou kunnen en willen ophalen op de 26 juli optie is per mail door laten geven dat hij/zij hem in ontvangst wil nemen in simpelveld.
Je bent er inderdaad wat tijd aan kwijt maar 1,5 a 2 uur lijkt mij met de huidige inschrijvingen (29-5-'15) een behoorlijke tijd desnoods wil ik ook wel helpen met het uitladen uitdelen en weer inladen wat er trouwens niet heel veel zullen zijn want je weet wie er op dit mooie forumuitje langskomen hoogstens een paar door diverse redenen niet.
Het enigste nadeel is met rondhobbelen met in mijn geval wagon's is dat ik meer naar mijn forumwagon(s) ga kijken dan naar de stoomtrein(en) maar dat kan opgelost worden door de wagon(s) in de auto te leggen want de parkeerplaats zal niet zo groot zijn en ver weg als bij de Efteling denk ik.
En mocht het uiteindelijk toch niet lukken dan wacht ik gewoon de 29 augustus want inderdaad geduld is een schone zaak en de wagon's zijn het wachten waard.

Edit: woordje tussen geplaats.
Ik zou het ook wel handig vinden om op het forumuitje in Simpelveld mijn wagonnetjes te ontvangen.
Houten red ik niet want dat is op zaterdag en dan werk ik altijd.

Zoals Michel al schrijft, zoveel wagonnetjes zullen er dan niet meer over zijn denk ik en als dat tevoren via email gecommuniceerd wordt mag dat toch geen helse operatie zijn denk ik.
Ook ik wil met liefde en plezier meehelpen hoor.

Mannheim in 1:87

Citaat van: Edwin op donderdag 28 mei 2015, 19:44:33
Naar iedereen die nog geen keuze gemaakt had of Houten als keuze hebben we een mail gestuurd met deze info en de bankgegevens voor als er nog verzendkosten betaald dienen te worden.

De verzending van de wagon(s) naar de leden die voor verzending hebben gekozen zal naar verwachting plaats vinden in de 2e week van juni.

Het forumwagon team.

Nu weet ik niet meer of ik voor de verzendoptie gekozen heb destijds, maar ik heb over Houten ook geen mail ontvangen. Nog geen idee of ik naar Houten kan tegen die tijd, maar er zit een gapend gat in mijn vitrine waar de wagon heel mooi zou passen!  :D
Richard,

Even nagekeken voor je. Jij hebt voor verzenden gekozen.
Jorg is zo aardig om mijn twee bestelde wagonnetjes mee te nemen in Houten 4 juni.
Heb daar ook al een e-mailtje over doorgestuurd naar het betreffende e-mailadres.
Maar mocht er toch in Simpelveld uitgedeeld worden blijft mijn aanbod staan om mee te helpen hoor indien nodig.
Fijn weekend allemaal.

Verwacht niks, dan valt het ook niet tegen.

Citaat van: Edwin op donderdag 28 mei 2015, 19:54:30
Als ze in de 2e week van juni verstuurd worden zullen ze zeker binnen Nederland voor 1 juli moeten arriveren.

Als het dan ook nog lukt om de wagon op uiterlijk 2 juli bij mij te laten bezorgen, dan heb ik een puik geboortedag herinnering cadeau. :D :D :D

Rob
Citaat van: Gino op vrijdag 29 mei 2015, 17:47:37
Jorg is zo aardig om mijn twee bestelde wagonnetjes mee te nemen in Houten 4 juni.

Ik hoop toch echt voor je dat hij 4 juli gaat, want op 4 juni zijn wij niet in Houten  :P :D :P :D

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.