Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Hoi Michel,

Die fotograaf bij jou doet zijn werk uitstekend !
Mooi zo in het licht van het station  :thumbup:
Een set om zuinig op te zijn !

Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Prachtig, Michel. Wat een schitterende trein. Daar past een mooie klassieke e-loc of zelfs een mooie stoomloc voor. Geniet ze, en houd de fotograaf in ere.

Groeten,
Roel
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Gino, ben der zeker trots op op deze mooie set in Houten kijken of ik ook het rijtuig met sluitverlichting kan vinden anders op ebay waar ik hem al zag staan. :)
En ja er komen met de tijd preisertjes in maar in het glazen rijtuig wil ik de beter preisertjes in doen want die vallen mooi op achter het glas. :)

@René, graag gedaan ik geniet er zelf ook heel veel van de prachtige foto's. :thumbup: :thumbup:

@Dirk-Jan, niet je toetsenbord onder kwijlen hé. ;)
Die dikke (Heinz) die geniet net als ik met volle teugen van al dat moois wat er langs rijd. ;)
De andere snuiter heeft zijn benen stevig op de grond met het plaatje als de sneltrein langsdenderd zo valt hij niet om dan. :D

@Jørg, deze schitterende trein wilde ik graag met jullie delen zo een schoonheid mag je niet alleen houden. ;) ;)
Heinz vindt het allemaal geweldig die vindt dat hij de mooiste baan van Michelstadt heeft maar dat kan niet want die heb ik als burgemeester. :D :D

@Marcel, heb het graag gedaan deze foto serie voor jouw/jullie. :thumbup:
Bedankt voor de link van deze mooie trein heb hem meteen opgeslagen bij mijn favorieten. :thumbup: :thumbup:

@Tony, de fotograaf is een topper maakt ook altijd de foto's van de nieuwe aanwinsten in Michelstadt voor op het gemeente huis.
Blij dat ik deze loc die analoog was digitaal heb laten maken door peter (Shaggy) want nu kan ik er ook rijdend ervan genieten ipv te kijken in de vitrine. :thumbup:
Zuinig ben ik er zeker op heel zuinig. :)

@Roel, dank je wel toen de loc nog niet omgebouwd was heb ik er een Br 24 voor laten rijden maar persoonlijk vindt ik de E10 erg toch wat mooier voor staan. :)
De fotograaf mag zeker blijven is geweldige fotograaf. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,

Mooie fotoserie van een mooie trein.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heb dezelfde wagonset, alleen met een blauwcreme BR 103 erbij ipv een E10.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Graag gedaan Dick. :thumbup:
De Br 103 is ook een hele mooie loc die mooi bij de rijtuigen passen / staan. :)

Bernard (Bhf.Nord) had laatst een beschadigde Br 103 met rode streep gekocht die hij wil opknappen in de Rheingold kleuren hij had er een mooi foto bij gedaan hoe de loc eruit moest gaan zien >klikkie doen< in post #305.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Dag Michel.

Je hebt mooie foto's gemaakt: de trein wordt goed uitgelicht door de perronverlichting! :thumbup:
Er ontbreken echter nog wel de perronaanduidingen, klokken en vertrekstaten ... :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel

Werd toch even stil van die pracht foto sessie wat een sfeertje en mooi materiaal   :thumbup:

Gr Alex 0850 
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Erik, de perronverlichting komt inderdaad heel mooi tot zijn recht ik ben der nog steeds heel erg blij mee dat ik dat gemaakt hebt. ;)
Ik ben nog niet veel op beurzen geweest om te kijken naar preisertjes perronaanduidingen klokken prullenbakken bankjes enz enz. ;)

@Alex, blij dat je net als ik genoten hebt van de foto sessie. :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Omdat ik toch de laatste tijd verlichting aan het inbouwen ben heb ik vandaag het ondersteunend seinhuis van verlichting voorzien.

Om de draden mooi uit het zicht te houden kon ik ze langs het onderstel van het seinhuis laten hangen/lopen maar dat vond zag ik niet de schoonheidsprijs winnen.
Toen bedacht ik mij dat de seinbedienden en andere preisertjes ook naar de toilet moesten dus heb ik een "afvoerpijp" van onder het seinhuis naar beneden aangelegd waar mooi de draden in weggewerkt konden worden.

Omdat te realiseren had ik wat spullen nodig en omdat ik altijd dingen bewaar voor de hobby vond ik dit in mijn grabbelbak 1 dun ijzerdraad en 2 plastiek buisjes van de naalden die in mijn knie werden gestoken door de fysiotherapeut (hij bewaard ze voor mij).

Uit de buisjes heb ik een stukje uitgesneden zodat ze aardig over elkaar heen gingen waar boven en onder elkaar tegenkwamen.
Het dunnen ijzerdraad in stukken geknipt en toen 1 ijzerdraadje op de bovenste plastiek buis gedraaid zodat het buisje vast bleef zitten.
Daarna de led verlichting aan het dak bevestigt en de draden via het gat in de wagon schuin weggestop zodat de draden naar de buitenkant gingen en niet loodrecht naar beneden.
Via het bovenste buisje de draden om het nog losse onderste buisje gedaan en daarna vast gemaakt net als boven maar nu met 2 ijzerdraadjes het overtollige draad eraf geknipt en klaar is de afvoerpijp.

Rest mij alleen nog de pijpjes te schilderen ik heb ze 4 x met grijs geschilderd tot dat ik tevreden was met de donkere grijze kleur.

Gaatje geboord en de bedrading aangesloten op de perronverlichting want ze zitten op de zelfde trafo aangesloten.

Weer is er wat aangesloten in Michelstadt ben zeer tevreden met het resultaat zowel het licht als de afwerking nu op zoek naar preisertjes die willen werken in het verlichte seinhuisje. ;)

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,
Wat een creativiteit! Ziet er heel leuk uit; vooral die verlichting is helemaal het einde op jouw baan. Zeer aantrekkelijk!
Goed idee voor anderen.
:thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Prachtig werk weer Michel, mooi gemaakt  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Netjes gemaakt Michel! :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel

Knap gemaakt, afvoerbuis is helemaal een onderdeel van je seinhuis.  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Mooi opgelost, Michel  :thumbup:

Nog even en je kunt een hoofdstuk vullen voor het Handboek van de Modelbouwer  :P

Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Gerard, dank je wel toen ik net met de hobby begon durfde ik niks nu probeer ik het gewoon wat ik in mijn hoofd heb te maken. ;)

@Gino, bedankt ik doe mijn best muziekje erbij en lekker knutselen maar. :)

@Erik, dank je wel voor je compliment. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, bedankt voor je lovende woorden dat de afvoerbuis een onderdeel is van het seinhuis. :thumbup: :thumbup:

@Tony, vond ik ook ik had het eerst met dubbelzijdig plakband vast gemaakt maar dat stond mij niet aan dit oogst veel realistischer in mijn ogen.
En een hoofdstuk van mij in het Handboek van de Modelbouwer nee hoor er zijn veel meer forumleden die vele malen mooiere dingen maken als ik zei de gek. ;) ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Het begin van Michelstadt.
 :) Eigenlijk is het niet meer dan logisch dat daar een buis loopt.
Een aanvoer voor elektra en/of water en afvoer van afvalwater water en zo.
Het hoort er gewoon te zitten.
Goed bezig en de verlichting is super. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo MIchel,

goede vondst van die afvoerpijp! En mooi opgelost.

groeten,
Roel
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
netjes  :)
Re: Het begin van Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Goed bedacht Michel  :thumbup: en een prima sfeer zo op de baan  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Dirk-Jan, dank je wel en ja de verlichting is inderdaad super mooi ga straks als het buiten donker is weer boven smullen. :thumbup:

@Roel, bedankt en ja soms bedenk ik wel eens wat goeds. ;)

@Ruud, dank je. :thumbup:

@Peter, ja de sfeer wordt steeds gezelliger nu maar eens kijken voor preisertjes enz enz. :)
Re: Het begin van Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Ik zou Karin meenemen naar de beurs Michel, vrouwen hebben daar meer kijk op als je het mij vraagt  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Daar heb je gelijk in Peter vrouwen hebben daar meer kijk op maar helaas moet ze bijna altijd werken op zaterdag. :(
Aan de andere kant als ze er niet bij is dan heb ik geen commentaar als ik weer een loc koop. :D :D :D
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Dat heb je zo netjes opgelost. :thumbup:

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 20 augustus 2015, 17:49:33
Daar heb je gelijk in Peter vrouwen hebben daar meer kijk op maar helaas moet ze bijna altijd werken op zaterdag. :(
Aan de andere kant als ze er niet bij is dan heb ik geen commentaar als ik weer een loc koop. :D :D :D

Ik zal zondag wel even met haar praten  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Zijn jullie van een 'bemiddelingsbureau'?
Onderwerp kan ontzettend veel teweeg brengen.
Jullie weten hoe zoiets begint?

Precair onderwerp!
>:-D >:-D
Re: Het begin van Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Wij zijn niet van een bemiddelingsbureau  >:-D
Zondag hebben we een kleine 3rail reünie  :D incl onze vrouwen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Het begin van Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Het begin van Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 20 augustus 2015, 17:49:33
Aan de andere kant als ze er niet bij is dan heb ik geen commentaar als ik weer een loc koop. :D :D :D
Nou, dat is slim, maar niet heus. :-) Dat commentaar komt wel als je thuis komt.  :mrgreen: :mrgreen:
En dan gaat  :-* Karin daar zondag uitgebreid over "klagen" en/of "zeuren" tegen de  :-* vrouw van Peter  :-) >:-D >:-D >:-D

Dirk-Jan
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@René, dank je wel. :thumbup:

@Peter, stttttt ;)

@Gerard, nee hoor niks bemiddelingsbureau verder zie antwoord Peter. :)

@Drik-Jan, dan ziet ze de loc rijden en ziet ze de pretoogjes van mij dan smelt ze weer. :favorite:
Nee die gaat niet klagen hoor dat weet ik nu al. :)
Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Nieuwe loc in Michelstadt.
Vanochtend wilde ik lekker rijden met de nieuwe loc die gearriveerd was in Michelstadt bleek dat er 2 wisselaandrijvingen het niet meer deden naar 1 kant. :(
En het Märklin schakelkastje vertoonde ook wat kuren slecht indrukken dus die gelijk maar vervangen met een zelf gemaakte schakelbordje en de wisselaandrijvingen doorgesoldeerd. :P

Harlaar vertelde mij andere halve week geleden dat deze loc de 39373 (vedes) in de aanbieding was en dat hij er 10 had voor de verkoop maar ik vond hem op het kleine plaatje niet echt spannend.
Thuis zei mijn vriendin dat zij hem erg heel erg mooi vond en dat het licht blauw mooi zou staan op mijn baan dus miessie op de laptop gekeken en ja op het groter plaatje was hij best wel aardig. :thumbup:
Afgelopen dinsdag Harlaar gebeld of hij ze nog op voorraad had en ja hij had er nog 2 dus meteen 1 gereserveerd en afgelopen zaterdag opgehaald.
Wat een mooie loc rijd goed en weer een prachtige aanwinst in Michelstadt. :thumbup: :thumbup:
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
 :thumbup:
Wat voor motor zit hierin, Michel ?
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Goed bezig geweest weer vandaag Michel.
Had toevallig ook een kapotte aandrijving in het schaduwstation maar weer verholpen middels doorsolderen, werkt weer.


Mooie loc hé, die blauwe.
Staat goed op je baan vriend.
Veel plezier ermee.
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Hoi Michel,

Het tempo, waarmee de nieuwe locs in Michelstadt verschijnen, is moordend. :P
Wederom weer een zeer fraai exemplaar. :thumbup:
Heel veel plezier ermee.

Gr.
René
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@Wim, ik zou het niet weten daarom doe ik er 2 foto's bij hopelijk heb je er iets aan. ;)
Dit staat er op de Märklin site "geregelde hoogvermogensaandrijving"

@Gino, ach eerst dacht ik grrr met de wisselaandijvingen nu even doorsolderen en gaan met die banaan Loc's. ;)
Het licht blauw staat inderdaad niet verkeerd op de baan. :thumbup:

@Rene, dank je wel en ja het gaat lekker zo deze loc was meer op aandringen van mijn vriendin en daar kan ik geen nee tegen zeggen. :)
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Ja Michel,
ik zie het...
5-polige hoogvermogenaandrijving...
het typenummer begint met 39...
dat zou iets anders suggereren...
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Wat zou dat kunnen suggereren Wim een Softdrive Sinus motor ?
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Idd... :P  :D
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@ Michel,
Volgens mij heb jij met de gemeente een overeenkomst afgesloten, om alle wegen naar jou toe te leiden. En niet zomaar een weg, maar dat is werkelijk een snelweg geworden naar "Michelstadt".
Jij bent in elk geval weer een loc rijker. Gefeliciteerd met de aanwinst en nu maar lekker gaan rijden! Deze krijgt beslist een aantal lage boordwagens achter zich. Deze is ervoor gemaakt; met de klemtoon op 'ervoor'! Vraagt weer om een fotootje natuurlijk!
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@Wim, neem aan dat dat goed is. :)

@Gerard, tja een snel weg ik ben nu eenmaal gek op loc's. ;)
Hij rijd tot nu toe lekker in zijn uppie in de rondte en ik denk dat er inderdaad lageboordwagons achter komen te hangen maar dan met hout geladen want daar heb ik er een stuk of 5 a 6 van staan op een opstelspoortje. :)
Zal morgen even een foto maken voor je en plaatsen. :thumbup:
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst kerel, en die BR 101 mag er best zijn in die kleuren :thumbup:

Geeft ook wel afwisseling op je baan hoor, en dergelijke lok met bedrukking en in het echt wordt dat beplakt met folie :D

Zo je verzameling groeit sneller dan we allemaal denken  :-)

Heel veel plezier ervan, en leuke foto's heb je er van gemaakt ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@Michel:
als je even googled, zie je dat het klopt...
ik hoop voor je dat je hem ook voor die prijs hebt...

ik zou wat kogellagervet op de motoras doen en dan lekker rijden...

veel plezier ermee...
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.

Het houdt niet op met nieuwelingen , Michel  :thumbup:

We wachten met spanning op het filmpje, kijken hoe dat er uitziet met wagens er achter  :P

Grtz Tony
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Hoi Michel,

Jij boft maar met zo,n vriendin, bij mij thuis zeggen ze nooit Hey die moet je kopen  :? :D
Ze heeft in ieder geval smaak, mooieloc man.

Ik ben het wel met de vorige schrijvers eens dat het nu even op moet houden met loc,s die jou richting op rijden.
Nu zijn wij weer een de beurt, gelukkig is aanstaande zaterdag weer een beurs in Houten  :)
Maar begreep ik het nu goed dat jij daar ook aanwezig bent  8o :(  >:-D

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Nu wordt het tijd om het aantal sporen uit te breiden, met al die mooie aanwinsten.
Het wordt steeds kleurijker in Michelstadt.
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@Hans, dank je wel ja de kleur stelling is niet verkeerd. :thumbup:
Vindt het altijd leuk om wat mooie foto's te maken zodat jullie net zoveel kunnen genieten als ik. :) :)

@Wim, ja ik heb hem ook voor die prijs. :thumbup:
Zal er morgen voor het rijden wat vet in doen aan beide kanten. :)

@Tony, sorry ik heb een zwak voor loc's. ;)
Ik zal morgen proberen een filmpje te maken van deze mooie loc met wat wagons gevuld met houten balken erachter. :)

@Peter, ik ben ook heeeeel blij met mijn vriendin. :favorite:
En ik zal mij inhouden in Houten zodat jij en de andere ook wat loc's kunnen kopen. ;)
Ik wacht nu op de 36622 en dan sparen voor die zwarte krokodil waar ik eigenlijk verliefd  :favorite:  :favorite: op ben wat een plaatje van een loc is dat zeg.

@Marcel, je hebt helemaal gelijk Marcel ik moet de sporen uitbreiden zit al wat te rommelen in Anyrail.
Ik zag al wat leuke voorbeelden bij andere forumleden misschien ga ik daar een mix van maken met jawel weel opstelsporen ben ik vast op de toekomst voorbereid. ;)
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Michel

Weer een prachtige aanschaf, veel plezier ermee, en idd licht blauw is ook een mooie kleur lekker fris.
De baan moet nu toch vergroot gaan worden wil je nog kunnen rijden.
Veel puzzelplezier met je nieuw baanplan.
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Maak maar een mooi plan Michel zodat we deze winter een mooie baan kunnen gaan timmeren bij jou.
Heb er nu al zin in  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op maandag 24 augustus 2015, 22:00:46
ik ben ook heeeeel blij met mijn vriendin. :favorite:
Ik wacht nu op de 36622 en dan sparen voor die zwarte krokodil waar ik eigenlijk verliefd  :favorite:  :favorite: op ben wat een plaatje van een loc is dat zeg.

:) Nou, ik hoop dat je toch net effe een hartje meer verliefd ben op je  :favorite: :favorite: :favorite: vriendin, want dat is er wel eentje om heeeeeeeel erg zuinig op te zijn.
En ze heeft nog smaak ook, tenminste, wat loks betreft dan. :mrgreen: Het is weer een hele mooie aanwinst. :thumbup: B) :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
@Jørg, dank je wel ja baby blauw is niet zo lelijk. :thumbup:
Lekker puzzelen knippen plakken je bent er zo een avondje mee zoet maar wel leuk om te doen. :)

@Gino, ik doe mijn best ben druk bezig met meten en kijken en overleggen maar ook bij andere kijken hoe hebben doe het gedaan en wat als ik het zo doe . ;)

@Dirk-Jan, ik ben heel zuinig op mijn lieve vriendin  :favorite: :favorite: :favorite: :favorite: :favorite: en inderdaad ze heeft een prachtige smaak wat betreft loc's. :thumbup: :thumbup:
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Michel,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooi blauw is niet lelijk !

Groet,
Erik
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe loc in Michelstadt.
Dank je wel Erik :thumbup: en "giro" blauw is zeker niet lelijk op mijn baantje. ;)