Hallo allemaal.
Ben overtroffen van al deze leuke berichtjes en dankjewel allemaal
Vanmiddag de complete Alaska treinstel op de rails geplaatst en wat rondjes gereden en wat goed ging met de 9 wagons en 1 caboose erachter.
Deze loc heeft een dubbele motor die echt heel sterk is en heel snel kan zijn maar blijf bij het realistische rijden.
De loc heb ik omgebouwd van analoog naar digitaal met geluidsdecoder van ESU.
Deze set is 2e hands en nooit mee gereden alleen maar in vitrine gestaan wat ook heb gezien bij afhalen in Leiden.
Deze gast heeft altijd dingen verzameld van USA treinen van M en in vitrine gezet dat was zijn hobby.
Ik begrijp dit ook wel en is wat je wil en mooi vindt dat kan ook een hobby zijn.
Ieder zijn ding en kan dit ook weer waarderen van deze man

Heb nogal in fases wat gekocht bij hem en was echt de moeite waard allemaal en heb het heel goed getroffen allemaal.
Met deze jonge man gaat het helaas niet echt allemaal goed en heeft kanker waar toen echt heel erg van schrok toen de alaska trein op kwam halen en het mij vertelden.
Pfff heftig is dat maar weet het want heb het mijn moeder meegemaakt die op 59 jarige leeftijd overleed hieraan.
Zat toen in dienst en heb heel lang voor haar gezorgd dat jaar door al het huishouden te doen en te koken voor een gezin met 7 personen.
Zwaar nee voor mij niet het was liefde vanuit mijn hart wat moeders altijd deden voor het gezin en heel gewoon om iets terug te kunnen doen was voor mij heel normaal.
Niets is erger dan deze ziekte het kan een hel zijn daar hebben wij tussen gestaan.
Goed maar dit hebben wij achter ons gelaten en leven voort in de toekomst.
Hebben nog later meerdere klappen gehad en waren in goed 2 jaar vader , broer en zus verloren en zijn nog met 3 personen over.
Dit gaat heel erg goed gelukkig afkloppen en contacten zijn heel goed en regelen elk jaar velen dingen om samen te kunnen zijn met alle aanhang gewoon een super geweldige liefdevolle familie die het samen kunnen vinden en altijd heel gezellig nooit ruzie.
Misschien persoonlijk allemaal maar wij zijn opgegroeid in een gezin laat staan familie waar wij elkaar respecteerden en elkaar altijd hielpen in voor en tegenspoed het was toen heel gewoon maar nu nog in onze familie en nooit anders geweest.
Dit even mijn ei die kwijt wilde maar blijf altijd mijzelf en geniet van het leven nu je volhard in het leven als je dit soort dingen hebt meemaakt maar één ieder reageert er anders op en begrijp dat ook wel maar laat het los en leef je leven zoals wij het ook doen onze nabestaanden blijven wij herinneren die blijven in onze dierbare harten.
Tja heftig allemaal maar ik ga door zo ook met mijn vrouw en wij genieten zolang wij kunnen met onze kinderen en kleinkinderen en familie en ben een gelukkig mens zo ook mijn aanhang.
Lieve mensen allemaal tot de volgende filmpjes en verdere updates ik geniet van deze 3- rail forum op mijn manier.
Met vriendelijke groeten,
Theo