Hallo allemaal
Een heel lange tijd afwezig geweest maar ik ga de draad weer langzaam oppakken voor zover mogelijk is.
Aan de modelbaan is ook niets meer gedaan alleen wel veel nieuwe materieel aangekocht.
De komende week zal ik foto's plaatsen hiervan.
De Alaska trein komt binnenkort ook binnen (2e hands) maar eigenlijk hagelnieuw daar deze altijd in de vitrine heeft gestaan.
Ik ben zo een beetje aan het overschakelen naar USA materieel met Union Pacific en wat andere maatschappijen.
Ook is er veel scenery materiaal aangeschaft in de afgelopen tijd om de modelbaan weer mooi te maken.
Het ontwerp waar mee bezig was toen ga ik weer verder opbouwen maar ga je nog wel zien allemaal t.z.t.
In oktober 2022 met pensioen gegaan en nu moet ik niks meer en alles mag heerlijk eigen baas geen verplichtingen meer.
Hobby's genoeg en verveel mij geen ene moment en als ik dit niet had was dan 2 dgn in de week nog gaan werken in het alm maar is niet nodig.
Er is natuurlijk wel gevraagd of nog langer wilde werken maar heb gezegd het is goed zo en heb lang genoeg krom gelegen voor dit bedrijf dat van begin mee heb opgebouwd in dit familie bedrijf.
Ik heb er altijd met veel plezier gewerkt en veel geleerd en heel veel zelfstandig werk gedaan en o.a leerlingen weer opgeleid om verder te kunnen komen in het bedrijf.
Goed dit even in het kort allemaal en tot wederhoren.
Met vriendelijk groet,
Theo.