Hallo,
Is alweer een tijd geleden dat hier iets nieuws stond.
Vandaag weer eens tijd gemaakt om wat aan de baan te doen.
Iemand had een vraag over de decoder van de 1855.Dus mijn loc open gemaakt printspoor gevolgd en geantwoord dat het toch ergens anders uitkomt als werd verteld.Misschien komt er in dat draadje nu info zodat functie uitgang 1 versterkt kan worden en ingezet voor schakeldoeleinden.
Ik wil er bij mijn loc wel een rangeersein op hebben.
Nu de loc toch open is gelijk de snelheid en de rem vertraging aangepast.En geijkt in koploper.
2e project vandaag werd het aanpassen van mijn motorpost.Ik ben de prut decoder die erin zit zat en heb er een ESU ingezet. Gelijk binnenverlichting erin gemaakt.
Zag er goed uit alleen de motor was iets te duidelijk aanwezig. Een zwarte marker bood uitkomst en nu is het blok zwart.Ook een tussenschot geplaatst,zodat de motorruimte donker blijft.
Laatste deel van deze pimpactie worden postkarren die in het laadruim staan.
Deze ga ik snijden uit schuim zodat ook het motorgeluid wat wordt getemperd in dit hol klinkende treinstel.
Voor de inkijk is het ook nodig de decoder nog af te dekken. Ik kan dus met de nieuwe vloer in een keer beide verbeteringen aanbrengen.
Als ie af is zal ik nog wat betere foto's maken. De camera staat al op de lader.
Groeten,
Robin