Hallo,
De eerste klussen zijn af.
Mijn Plan V rijdt weer rond.Ik had met het maken van de binnenverlichting de kabelboom tekort gemaakt.Treinstel kon niet meer over de wissels heen.Bij een S-bocht trok de te korte kabelboom de rijtuigbak uit de rails.Gelukkig zat er genoeg speling in het dak weggeplakt.
De motorpost heeft wat schuim blokken als interieur.Hier wil ik nog met dun draad een kar imitatie omheen maken.Ik kan alleen nergens stijf draad vinden hier in huis.
Dat lossen we volgende week wel op.Project gaat weer in de wacht.
Ik bezit nog 20 printen om ledstrips te maken. Speciaal voor rijtuigen met gangpad.
Dus de halve middag besteed aan het aftekenen van de plaatsen waar de ledjes moeten komen.
Ik heb morgen een storingsdienst op lokatie.Meestal is er dan geen moer te doen.
Dus ik heb de hoop dat er morgen avond een groot deel van de 300 SMD leds op een groene ondergrond zijn gesoldeerd.
Dan hebben we natuurlijk ook nog wat draadbruggen te doen.
Net al uitgezocht wat de pluszijde is en een proef passing gedaan.Gaat helemaal goed komen.
Dan natuurlijk nog voor Koos wat foto's gemaakt.
Bewijs dat de langste rijtuigen ook door de spiraal gaan.
En de Plan V door de wisselstraat.Stel rijdt momenteel warm voor een ijking.Ik ben nog niet tevreden over de motorinstellingen,maar het is wel fijn als er tijdelijk iets instaat.
De 1145 op de onderstaande foto krijgt vanavond een uitbreiding van zijn verlichting.
De frontlampen worden geel dmv een laag lampenlak.En de sluitseinen krijgen schakelbare leds.
Groeten Robin