Nieuws:

Heb je ook al de Stichting 3rail Jaarkalender 2024 besteld? Doe dit dan snel in onze Stichting 3rail Webshop

Modulebakgeneuzel

Gestart door Golfer zondag 16 april 2023, 12:02:25

Re: Modulebakgeneuzel

Wat verfwerk op twee bakken die samen een keerlus moeten vormen. Bedoeling is om de benadering met vier sporen breed aan te vangen. Totaal van de twee: 122 x 182 cm.

IMG_7495.jpg

Omdat het zo leuk is. Houtbouw van het derde Spoor 1-bakkie. Na een dag thuiswerk is het ook lekker je hoofd leeg maken.

IMG_7534.jpg

Het regent, dus maar binnen wat werk  :D  Op deze bak wil ik van twee sporen met een slank wissel naar drie. Linker spoor is gewoon recht en de wissels die erop liggen, komen op twee andere bakken terecht.

IMG_7598.jpg

Mijn beide airbrushspuiten waren na een verhuizing lang zoek maar weer gevonden. Ik heb er echt één nodig om mijn reeds geverfde rails samen met de bedding nog eens over te spuiten. Maar ik heb het al zo lang niet meer gedaan dat ik eerst wil oefenen op iets wat minder kwaad kan. Een achtergrond is daar wellicht meer geschikt voor. Hoe moeilijk kan het zijn wat wolken te maken. Vreselijk, dat krijg je niet zomaar zoals op een plaatje. En op twee derde van het werk zat de airbrush verstopt. Uiteraard, het gevoel voor dikte is weg.

achtergrond_IMG_7605.jpeg

Airbrush_IMG_7604.jpeg

zonder fantasie ook geen creativiteit

Michiel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Dank Frans,

Zojuist de auto ingeladen om in Houten wat uit te laden. Kan er bijna doorheen rijden. Aardige hellingshoek..

thumbnail_IMG_7634.jpg

Vrijdagmiddag weekendgevoel vullen met het roesten van wat rails en wissels..

thumb_roest_IMG_7656.jpeg