Alle H0 machinisten, conducteurs, stations - en personchefs,
enige laten geleden was het er al bijna van gekomen, maar nu gaat het naar alle waarschijnlijkheid alsnog gebeuren.
Ik ga mijn baan afbreken. Gelukkig heb ik, nog steeds, maar een testbaan om omgebouwde locomotieven en wagons te testen na ombouw e.d. Ik heb de zolder een tijd nodig als fotostudio en gezien wij maar 1 ruimte hebben die daarvoor gebruikt kan worden, moet de spoorbaan wijken.
Het is zo dat ik heel veel materiaal heb voor het maken van een modelspoorbaan, maar dat alles al jaren in kasten staan.
Telkens komt het er niet van om eens een echte spoorbaan te maken. Altijd was er wel een reden om het nog niet te doen, zoals bijvoorbeeld mijn minder goede gezondheid.
Voor nu heb ik mijn fotostudio weer nodig. Wanneer en of de spoorbaan ooit terug komt weet ik nu nog niet. Het zal afhangen van hoeveel ik het mis.
Als ik het helemaal niet mis dan ga ik misschien wel over tot verkoop van al het materieel. Als dat zo zal zijn dan laat ik het hier op ons forum weten.
Het helpen met en repareren cq. ombouwen van materieel voor anderen, zal ik blijven doen.
Het is en blijft een mooie hobby en ik zal zeker nog van mij hier laten horen.
Michel