Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Hoi Michel,

Weer prachtige exemplaren erbij zeg geniet ervan. :thumbup:
Groot gelijk dat je samen met je vrouw genoten hebt en wat niemand meer van je af neemt. ;)
Laat maar een keer een filmpje zien van het nieuw materieel is altijd leuk om te zien. :)
Mvgr,
Theo.
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 22 april 2024, 14:14:28Dat moet wel een heel speciaal reisje zijn geweest dan met zoveel belevenissen. En het hoogtepunt natuurlijk dat ze speciaal voor jou die Ae 3/5 uit de loods hebben gehaald. Ben jij effe een gelukspikkie.

Alle reisjes die ik met mijn vrouw doe zijn speciaal Henk maar deze helemaal omdat mijn vrouw nog nooit in het mooie Zwitserland was geweest.
Ja dat was zeker een prachtig hoogtepunt het zien rijden van deze mooi onderhouden Ae 3/5. :favorite:

Citaat van: Dirk-Jan op maandag 22 april 2024, 14:21:46:) Nou, de Intermodellbau was leuk, maar jouw uitstapje overtreft dat natuurlijk dik. :thumbup:
Ik heb lol gehad, maar jij en Karin zo te lezen ook en toch aardig van je dat ze ook eens mee mocht naar Zwitserland. :-)
En weer wat mooie aanwinsten heb je er bij, en die met schroot gevulde wagon vind ik B)

Sorry dat ik je overtreft Dirk-Jan maar ik had het mijn vrouw belooft tijdens het weekend van Intermodellbau.
Ja we hebben zeker lol gehad en je ziet het in ben de moeilijkste niet he dat zij mee mocht. :P
Die grijze met het schroot is zeker heel erg mooi. :thumbup:

Citaat van: Wico op maandag 22 april 2024, 15:03:14Michel,
De foto's hebben weer een glimlach op mijn gezicht gebracht, ondanks de regen hier (en daar). Mooie aanwinsten en verder genieten van al het lekkers en moois wat Zwitserland te bieden heeft!
Groeten,
Wico 

Graag gedaan Wico die glimlach op je gezicht. :)
Het was zeker genieten in het prachtige Zwitserland als de zon schijn was alles nog groener en mooier puur genieten deze 4 dagen.

Citaat van: wimpietje op maandag 22 april 2024, 16:31:11Nou nou, het wordt druk op jouw baan Miche  >:-D

Het kan nooit druk genoeg zijn Wim.
Vrees totdat de uitbreiding klaar is er nu toch weer wat niet Zwitsers materiaal van de baan afgehaald gaat worden.

Citaat van: Trainspotter op maandag 22 april 2024, 17:25:18Weer een prachtige trip Michel.😍
Leuk om te lezen en te zien.
Eens kijken of mijn vrouw en zoon daar ook eens zin in hebben.
Een hotel met uitzicht, shoppen in ZRH en de oude stad van Luzern.
Jaren geleden naar ZRH gevlogen en het verblijf in de buurt van het Hauptbahnhof beviel ons prima dus mijn vrouw zal er best voor te porren zijn.
Dat vliegen stelde niets voor hoor, werken bij de KLM heeft ook voordelen: reizen kost bijna niks.
Vrgr,
Wilko

Het was zeker een leuke trip Wilko en ik zeg gewoon doen als je vrouw er voor te porren is wat is nu leuker om met het hele gezin naar een prachtig land en steden te gaan tenslotte leef je maar 1 keer en daar wil ik zoveel mogelijk plezier uithalen. ;)
Zeker als je voordeel hebt met de heen en terug reis Wilko is het het overwegen waard.

Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 22 april 2024, 18:16:17Dag Michel.
Da's een prachtige trip die je samen met jouw vrouw hebt gemaakt  :thumbup:
Getuige de fraaie foto's heb je je goed vermaakt. :cool:
Mis echter wel die speciale selfie  :roll:
Gefeliciteerd met alle nieuwe aanwinsten!  :thumbup:  :thumbup:
Groeten,
Erik.

Het was zeker een prachtige trip Erik die we zeker over gaan doen. :)
Dank voor je felicitatie voor de aanwinsten. :thumbup:
En sorry selfie was een verkeerd woord maar ik heb wel een screenshot gemaakt van de plek van Zürich live die ik zal plaatsen met een pijltje erbij waar we stonden.

Citaat van: ernstcramer op maandag 22 april 2024, 20:28:43@citaat
druk geweest dus, Michel. Maar zo te zien een wereldse tijd gehad. En: altijd leuk om dat samen te doen  ;)
Mooie aanwinsten weer. ik denk dat je onderhand de zolder van de buren erbij moet kopen, zodt je voldoende opstelterrein kunt maken... >:-D  >:-D

Zeker druk geweest Ernst maar wel leuk druk. :P
Ja het was geweldig daar in het mooie Zwitserland en ja samen dingen doen is altijd leuk waar dan ook.
Ja de aanwinsten zijn mooi en nee het moet op mijn eigen zolder straks gaat de buurman er van door met mijn mijne Zwitserse materiaal. ;)

Citaat van: th op maandag 22 april 2024, 20:31:22Hoi Michel,
Weer prachtige exemplaren erbij zeg geniet ervan. :thumbup:
Groot gelijk dat je samen met je vrouw genoten hebt en wat niemand meer van je af neemt. ;)
Laat maar een keer een filmpje zien van het nieuw materieel is altijd leuk om te zien. :)
Mvgr,
Theo.

Dank je wel Theo. :thumbup:
Juist dit uitje zit in de pocket en in de herinneringen die kunnen ze niet meer afpakken.
Ga zo eerst een filmpje laten zien van de Ae 3/5 10217 dan even kijken wanneer mijn kleinzoon tijd maar vooral zin heeft om te helpen met een film(pje) maken hij is nu lekker aan het puberen. :D

Bijgaand 2 foto's 1 van de Rode Pijl die langs het hotel kwam rijden en 1 van de Zürich live plek waar de camera op staat gericht.

Groet Michel

Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Hele leuke foto's Michel, dat was een leuk reisje zo te zien!

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Prachtige foto's Michel zo ook die video.
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
@citaat  @citaat

Leuk om te lezen dat jet het leuke foto's vind Jelmer. :thumbup:
Het was zo leuk dat we als het kon het vandaag zo weer over zouden doen. :)

@citaat

Graag gedaan Freek. :thumbup:
Ikzelf kan er ondanks dat ik de foto's en video's zelf gemaakt heb ook (weer) van genieten. :P


Groet Michel
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.
Erg leuk Olten zo weer te zien, dat was toch een erg leuke reis vorig jaar. Gelukkig is dit keer het bezoek aan Lindt wel gelukt!