Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Baanbouw ron21

Gestart door Ron21 zondag 03 januari 2010, 16:55:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2006

offline
Re:Baanbouw ron21
Oppassen met sabatical hoor bij mij blijft dat maar duren. Nu reeds 3 jaar. :-(
Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baanbouw ron21
Hoi Rien,

Ik heb nog niets in wintrack staan waarvan ik denk dat ik het ga gebruiken.
Momenteel heb ik ook zat andere dingen aan mijn hoofd waaronder een nieuwe webshop bouwen met alle daarbij behorende beslommeringen.
We zien wel weer wat ervan komt, toen ik ging afbreken was ik van plan om gelijk weer te starten maar op de één of ander manier is het wel best zo.
Eerst wil ik toch de boel even schilderen en wat wijzigen doorvoeren en misschien dat er tegen die tijd een mooi plan voorbij is gekomen of dat ik zelf wat heb bedacht.

Gr.
Ron


Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baanbouw ron21
Hoi Ron, lastig als je nog geen nieuwe ideeën hebt. Ik heb het plan al klaar maar nog geen ruimte waarin ik kan gaan bouwen 8o.
Maaaaaar, vanavond komt de aannemer kijken, vr gr Arie
Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baanbouw ron21
Citaat van: dolphin op maandag 12 maart 2012, 18:54:39
vanavond komt de aannemer kijken

Aannemer  :O Moet er geheid worden ofzo  :D

Ik ben inmiddels iets verder en heb de 2 schaduwstations getekend maar deze moeten verbonden worden met een spiraal en die krijg ik nog niet goed.

We klooien gewoon door

gr.
Ron
Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baanbouw ron21
 8o :D, zie je antwoordt nu pas Ron :?, er moet inderdaad geheid worden ( al is het maar 1 paal). We willen een opbouw op de garage bouwen met een overhang van 2 metere.
Ben jij al wat verder inmiddels? vr gr Arie


Citaat van: Ron21 op dinsdag 13 maart 2012, 11:58:40
Citaat van: dolphin op maandag 12 maart 2012, 18:54:39
vanavond komt de aannemer kijken

Aannemer  :O Moet er geheid worden ofzo  :D

Ik ben inmiddels iets verder en heb de 2 schaduwstations getekend maar deze moeten verbonden worden met een spiraal en die krijg ik nog niet goed.

We klooien gewoon door

gr.
Ron
Re:Baanbouw ron21
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baanbouw ron21
Hé Arie,

Ja ik ben klaar op zolder, alles is weer "spik en span".
Heb wat bergruimte gecreeerd onder het raam wat gelijk kan dien als onderbouw voor een deel van de nieuwe baan.

Momenteel ben ik bezig om al het materieel te fotograferen en online te zetten. Als ik op een beurs loop kan ik even gluren of ik iets wel of niet heb.
Van een lok weet ik het wel maar de verzameling reclame wagons begint nu dusdanige vormen aan te nemen dat ik het soms niet meer weet.

Tevens ook veel materiaal via marktplaats verkocht, nog wat oude m-rail, lantaarns, trafo's dubbele wagons...etc etc...

Ben inmiddels 12 kilo afgevallen  :D
De tijd dat ik normaal zat te prutsen op zolder breng ik nu lopend of op de fiets door.........geen baan bouwen heeft dus ook nog voordelen  >:-D

Groeten

Ron

Re:Baanbouw ron21
Wim N
gast

Re:Baanbouw ron21
Hallo Ron,

Goed nieuws dat er mede gedeeld is dat de zolder weer spik en span is want zag wel bekende beelden voorbij komen op de foto's van een afbraak van een modelbaan. :O
Opberg ruimte is zeker van groot belang want dit leverd als je het goed indeeld veel extra ruimte denk vooral aan de bereikbaarheid onder je modelbaan.

Niet te veel verkopen want voor je het weet verkoop je straks de fiets nog. :) :) :)

Succes trouwens met de opbouw aan je modelbaan en wacht op een update met veeeeeeeeeeeeel foto's.

Groet Wim.