Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Baan Hans(je)

Gestart door Hansje dinsdag 28 april 2009, 09:46:50

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,was even komen kijken op je draadje jij staat ook niet stil.zelf heb ik mijn berg geschilderd en geairbrucht,boompjes bijgezet twijfel nog wat ik ga doen tussen de brug pijlers.ben er nog niet uit wat ik ga doen,iets met en meer denk ik of anders een wij met diertjes erop.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Als je stil staat gebeurd er niets Peter  :lol: ...succes met je verdere bouw !!

Ben gisteren ook nog wat actief geweest.
Tussen de bielsen heb ik ook wat aangebracht, maar dat is op de foto niet goed te zien.
Ik heb geprobeerd wat afwisseling te brengen, dus niet elke rails dezelfde hoeveelheid roestkiezel  :)
Op de foto komt het vrij rood over, maar in het echt valt dit wel mee..dus een beetje een vertekend beeld in dit geval.

Ik zit wel te denken om aan de zijkanten van de rails nog iets te tamponeren met lichtgrijs of beige/wit ??



Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Wim N
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Kom begin van de week zelf ook nog even met een update over het aanbrengen van water, ben je zelf ook een beetje aan het oefenen gegaan op proefstukje want dat raad ik je wel even aan.

Zal zonde zijn als je het al toepast onder je mooie brug en het is niet goed gelukt, wens je daarbij wel succes natuurlijk.

Ik heb het op de zelfde manier gedaan alleen heb ik de kleuren wat beter tot aan de slootkanten laten door lopen.

Groet Wim.

Oja even een reactie op je stootblokjes geweldig gaat je goed af. :) 
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi Wim,

Ben nog wat met mijn water aan het rommelen...hoop binnenkort een foto.
Ik gebruik wel blauw/groen nu, als ik donkergroen neem, wordt het zo onzichtigbaar op afstand in mijn ravijntje  :)
Overigens niet die felle kleur blauw, waarvan Hessel de kriebel kreeg  :lol:

Betreffende de rails, heb nog een testje gedaan, randen lichtgrijs gemaakt (gele pijl)
Wat denken jullie de GELE of RODE pijl ????
O ja, misschien zie je het niet zo maar ik had de bielsen ook een lichte roest-tint meegegeven.
De GELE geeft wel meer het idee dat de rails op het grind ligt ??



Bedankt Wim...groetjes,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
kenny1647
gast

Re:Baan Hans(je)
je bent lekker opgeschoten !! mooi zo
persoonlijk vind ik het grijs iets te weining roost en de andere iets te donker =D Der tussen in zou het zeer mooi zijn
Gr kenny
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: kenny1647 op maandag 07 september 2009, 17:03:57
je bent lekker opgeschoten !! mooi zo
persoonlijk vind ik het grijs iets te weining roost en de andere iets te donker =D Der tussen in zou het zeer mooi zijn
Gr kenny

Misschien een idee die twee te mengen....dank voor je reactie Kenny  :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Wim N
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Ja is moeilijk een keuze te maken omdat ik denk dat je ook nog ballast gaat aanbrengen naast de rails en of dat je het eerst daarvoor met kruk ofzo opvult waardoor je minder ballast hoeft te gebruiken want dan zal ik de zijkanten pas verven als de beding er naast ligt.

En dan als ik langs de rails loopt en haal een paar kiezels weg dan is de kiezel soms licht grijs nieuwe kiezels of zijn al wat vervuilt maar dan is de ondergrond wel schoon dus ja ik weet het niet.

Succes moet op mijn diotje ook nog rails vervuilen dus stuur de rails wel op kan je je heerlijk op gaan uitleven. :) :)

Groet Wim. 
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op maandag 07 september 2009, 17:09:24
Citaat van: kenny1647 op maandag 07 september 2009, 17:03:57
je bent lekker opgeschoten !! mooi zo
persoonlijk vind ik het grijs iets te weining roost en de andere iets te donker =D Der tussen in zou het zeer mooi zijn
Gr kenny

Misschien een idee die twee te mengen....dank voor je reactie Kenny  :)

Groeten,

Hans.

Hallo Hans,

Dit vind ik nou jammer van Marklin, waarom die stomme grijze kleur als bedding genomen  :shock:
Iedereen past de kleur aan naar de werkelijkheid naar een kleur roest.
Dat vind ik nou van de M rails wel weer het voordeel dat de kleur goed is maar alle railen zijn niet altijd het zelfde  :shock:

Maar je hebt wel een mooie kleur gekozen altijd beter dan grijs.
Hoe maak je de rails oppervlak schoon waar de wielen op komen en de stroomafname?
Dat moet wel erg goed schoon worden.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Wim, de juiste kleur is altijd moeilijk bij een C rail...je hebt bruine, zwarte, roestige, beige enz kiezels dat is alleen met losse steentjes na te maken.
Maar ja, een beetje uitproberen is nooit weg  :)

Einte, ik doe het direct af met een droog doekje...of een ouwe onderbroek  :lol:
Middendeel, probeer ik totaal te ontzien, althans zoveel mogelijk. (stroomafname)
IK doe alles nog na met zo'n gummetje.
Ik heb al proef gereden, nog geen problemen  :)

De kleuren zijn nu 1:1 gemengd >> resultaat...is iets bruiner nu.
Misschien nog iets verdunnen ??



Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op maandag 07 september 2009, 19:22:56
Wim, de juiste kleur is altijd moeilijk bij een C rail...je hebt bruine, zwarte, roestige, beige enz kiezels dat is alleen met losse steentjes na te maken.
Maar ja, een beetje uitproberen is nooit weg  :)

Einte, ik doe het direct af met een droog doekje...of een ouwe onderbroek  :lol:
Middendeel, probeer ik totaal te ontzien, althans zoveel mogelijk. (stroomafname)
IK doe alles nog na met zo'n gummetje.
Ik heb al proef gereden, nog geen problemen  :)

De kleuren zijn nu 1:1 gemengd >> resultaat...is iets bruiner nu.
Misschien nog iets verdunnen ??



Groeten,

Hans  :wink:

Hans,

Zou je de rails nou donkerder kunnen maken en de bedding wat minder bruin met licht grijs,
ivm. verse stenen?

Net zo als M rails.......

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Tighfield
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo,

Persoonlijk vind ik geen van beide kleuren mooi. Ga bij het grootspoor kijken. Ik heb nog nooit grindbeddingen gezien welke helemaal verroest zijn. Het grijs is aan de lichte kant, breng inderdaad eerst schotter naast en tegen de bedding aan en werk het vervolgens af.

Bewust geen roest op de spoorstaven, de zijkanten van de bedding worden nog voorzien van extra schotter.


Groetjes,

Tighfield :D
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik heb ook nog eens rondgekeken (foto's e.d) en je hebt gelijk Tighfield ...daarom zat het me ook wat dwars.
De bedding bestaat niet alleen uit roest-kiezels, helemaal mee eens  :)
Die roest-kiezels zitten meer tussen de bielsen, en vaak hebben de bielsen zelf ook roestvlekken.
Dus bovenop kan ik het wel zo laten, ziet er toch niet slecht uit dacht ik.
Overigens lijkt het op de foto veel roder dan ik het zelf zie, dit ter verduidelijking.

Zie ook wel eens dat ze de zijkant eerst met roestgrind uit zo'n zakje beplakken, deze bestaat dan uit meerdere tinten bruin e.d
Daar leggen ze dan weer grind tegenaan.

Einte, heb van een vakman gelezen, dat ook al ligt er nieuw grind....deze al heel gauw weer verweerd is.
Maar het is een optie  :)

Bedankt en groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans!

allereerst heel fijn dat je weer terug bent. t was heel stil hier op het forum zonder jou  :lol:

voor wat betreft de kleuren van de rails: waarom kijk je niet gewoon terug naar de fotos op de vorige bladzijde? zuid duitsland en zwitserland hebben volgens mij grijze bedding.

als je de rails nog wat meer wilt opsmukken, dan zou ik aan de zijkant 1 of 2 laagjes kurk neerleggen (of karton) om de rails wat minder hoog te laten lijken. daarna op de 3railforum manier met een papje van losse beddingsteentjes en lijm afmaken, dan pas kleuren.

groeten,
Hessel
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hessel, als ik jouw toch niet had  :)

Geweldig idee !!

Ga eerst weer verder met mijn watertje, wil de spanning er nog inhouden  :lol:

VRAAG ??

Betreffende bovenleiding, ik had gedacht alleen beneden bovenleiding te doen en op het hoogste niveau NIET....goede keuze ??
Dit noemen ze van de hak op de tak gaan of zoiets, maar wat maakt het ook uit.

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Het is nog lang niet af, maar ik zal jullie niet langer in spanning laten  :lol:

Bij het grote rotsblok krijg je een versmalling, tevens zie je op de foto dat deze rots een beetje nat lijkt daar waar het water langs loopt...glimt iets of wat  :)
Heb geen echt donkergroen genomen daar het anders zo'n donker gat lijkt op afstand...dit speciaal voor Hessel  :mrgreen:
In het echt is het ook iets groener dan op de foto.

Ik heb ook nog wat stroken houtlijm op folie gedaan, wat uitgestreken en laten drogen...hiermee heb ik het vallende water gemaakt...vervolgens wat lagen Acryl-gel MEDIUM glanzend.
Sommige stukjes heb ik extra dik gemaakt met die gel, daardoor krijg je dat melk/groene zeg maar.

Er komen ook nog bosjes en struiken enz .enz  :wink:



Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

dat ziet er al heel netjes uit.

Groetjes, John
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Tilly op dinsdag 08 september 2009, 18:03:07
Hans,

dat ziet er al heel netjes uit.

Groetjes, John

Dank je John  :)

Ik vergat nog iets, ik heb ook nog een dunne laag model-gips op mijn bestaande bergen gedaan.
Met krassen en schrapen verder in model gebracht  :)

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Ha die Hans!!!

dat ziet er echt wel goed uit hoor!

CiteerHeb geen echt donkergroen genomen daar het anders zo'n donker gat lijkt op afstand...dit speciaal voor Hessel 

ik heb je foto gezien van dat beekje, en eht, ik vind dat je deze kleur goed getroffen hebt. ik denk dat dat blauw/groen/witte water smeltwater is. vandaar de kleur.

en gelukkig is dat blauw weg.... :twisted:

succes hoor,
Hessel.

PS. die bovenleiding twijfel ik zelf ook nog over. lijkt wel mooi maar is ook heeeeel onhandig met het opzetten van treinen enzo.
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

Het water loopt me in de mond :D :D  zonder dolle dit ziet er goed uit.

Ik blijf het graag volgen.

peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Ziet er mooi uit.
Zal nog een klus worden om het landschap te maken zonder de rivier aan te tasten.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Baan Hans(je)
ziet er mooi uit hoor !!!
complimenten
groet robert
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: pab op dinsdag 08 september 2009, 20:17:30
Ziet er mooi uit.
Zal nog een klus worden om het landschap te maken zonder de rivier aan te tasten.

Piet,

ik heb zelf nog totaal geen ervaring met scenery maar bedoel je eigenlijk dat je beter eerst het landschap kunt aankleden en pas op het laatst het "water"?

Groetjes, John
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank voor de aardige reacties  :)

Piet heeft op zich wel gelijk en een punt, als ik de verdere aankleding doe en ook schilder kan er verf op het water-gedeelte komen...ben een beetje dom geweest  :lol:

Voor de zekerheid maar een beetje afplakken.

Als je de kozijnen gaat schilderen (of met ramen lappen) begin je ook bij de bovenste etage...is dit wat je bedoeld Piet.

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lokkie
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik vind het erg mooi geworden. 8)
Ga zo door :!:

Gr.
RenƩ
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hans,
het ziet er weer heel mooi uit seg dat water.en echte kunstenaar op het forum :P ik doe ook mijn best,maar soms lukt het niet altijd even goed als ik hoop.zoals mijn tweede berg och een mislukking houd mij niet tegen om verder te gaan,en het beter te doen :D

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank je RenĆ©  :)

Peter, thats the spirit...gewoon door blijven knallen.

Ik rommel ook maar wat aan hoor, misschien is dit beginners-geluk wie weet  :)

Groetjes,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Dat water ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het met de rest gaat van je baan.
Daar wil ik ook wel wat van zien, behalve roestige rails en de oorzaak water  :mrgreen: :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Tilly op dinsdag 08 september 2009, 20:52:42
Citaat van: pab op dinsdag 08 september 2009, 20:17:30
Ziet er mooi uit.
Zal nog een klus worden om het landschap te maken zonder de rivier aan te tasten.

Piet,

ik heb zelf nog totaal geen ervaring met scenery maar bedoel je eigenlijk dat je beter eerst het landschap kunt aankleden en pas op het laatst het "water"?

Groetjes, John


Precies wat ik bedoel.
Oever (zand/kleine en grote steentjes) en begroeing lopen door tot in het water. Dat is haast niet meer te doen als het water al af is.

Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Nog nooit eerder gedaan, dus het blijft spannend...het is maar een test hoor.

Eerst steen-kleur, daarna met verdund grijs.
Op de foto lijkt het donkerder dan het is, dit ter aanvulling.
Die stomme foto's vertekenen altijd  :)



Heb niet op het water gemorst Pab  :)

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
BMW-Fan
gast

Re:Baan Hans(je)
Heel mooi :o
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: BMW-Fan op woensdag 09 september 2009, 16:31:44
Heel mooi :o

Dank U  :)

Een foto van de andere kant...sorry iets onscherp !!



Zal ik nog wat viaductkleur (bruin/beige) misschien proberen ??? HEEL DUN !!

Hans  :wink:

Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op woensdag 09 september 2009, 16:30:05
Nog nooit eerder gedaan, dus het blijft spannend...het is maar een test hoor.

Eerst steen-kleur, daarna met verdund grijs.
Op de foto lijkt het donkerder dan het is, dit ter aanvulling.
Die stomme foto's vertekenen altijd  :)



Heb niet op het water gemorst Pab  :)

Groeten,

Hans  :wink:

Hallo Hans,

Ziet er mooi uit, lijkt net echt.
Je zou de steenkleur van je brug kunnen gebruiken in de berg ivm. zelfde steensoort uit dat gebied.
Voor het vertekenen, kun je je fototoestel in stellen kleurtemperatuur van lamplicht of tl buis.

Of een daglichtlamp nemen, er zijn ook tl buizen in daglicht, dat zou mischien kunnen helpen.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Wim N
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Gaat goed zo ziet er al mooi uit en heb je een stukje wat niet helemaal goed is gelukt een struikje eroverheen en je ziet er niks meer van, het is wel gewaagd wat je doet had dit eerst even op een test stukje kunnen doen maar jij gaat voor een gelijk goed resultaat, het lukt je nog ook.

Ik vindt wel je keien iets aan de te grove kant maar dat is mijn mening maar je water ziet er natuurgetrouw uit.

je kan ook nog stukje takjes aanbrengen in je stromend water of langs de kant van het water.

Heel veel succes en hoop wat je gemorst heb op het water geen chemicalien is  want dan blijft je water niet meer helder. :)

@ Pad,

Hele mooie foto heb je geplaatst bedankt daarvoor.

Groet Wim.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Einte, bedankt voor je reactie en tips  :)

Wim, jij ook bedankt uiteraard.
Betreffende die keien, bedoel je bovenin of lager ??
Van die takjes is een goed idee, misschien nog een klein kaal boomstammetje.
Wat begroeiing lijkt me ook nog wel mooi...heel subtiel  :)
Geef toe het is gewaagd Wim, maar het fijne van verf is dat je het nog kan overschilderen.

Hoop niet dat ik per ongeluk de stop eruit heb getrokken...anders zit ik dadelijk met een uitgedroogd beekje  :lol:

Tot gauw maar weer.

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
Wim N
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op woensdag 09 september 2009, 18:55:53

Wim, jij ook bedankt uiteraard.
Betreffende die keien, bedoel je bovenin of lager ??
Van die takjes is een goed idee, misschien nog een klein kaal boomstammetje.
Wat begroeiing lijkt me ook nog wel mooi...heel subtiel  :)
Geef toe het is gewaagd Wim, maar het fijne van verf is dat je het nog kan overschilderen.

Hoop niet dat ik per ongeluk de stop eruit heb getrokken...anders zit ik dadelijk met een uitgedroogd beekje  :lol:

Tot gauw maar weer.

Groeten,

Hans  :wink:


Hallo Hnans,

bedoel de keien een beetje aan de bovenkant van het beekje, kijk anders even op mijn diorama daar ben ik ook met keien aan de slag geweest ook met een hamer om ze een beetje kleiner te maken.

Je kan ook een grote afgebroken tak boven het beekje plaatsen mat daarop een wolf of een ander klein dier wat je in de natuur tegen kan komen.

Ga zo door blijg je gewaagde kansen volgen.

Groet Wim.

Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Baan Hans(je)
je gaat lekker zo zeg
ziet er top uit net echt !! :lol: :lol:
groet robert
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

ik ben onder de indruk, dit ziet er al heel realistisch uit.

Groetjes, John
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Dat heb je heel mooi gemaakt.

Jac.
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:Baan Hans(je)
Dag Hans,

Ik wou dat ik al zover was, complimenten het ziet er super uit.

Groet,

peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,
kijk even niet naar je baan en je staat weer goed opweg met alles,het ziet er heeeeeel mooi uit seg knap gedaan dat water en die rotsen.zien er realistis uit weer een primeur op je baan.je blijft me verbaazen telkens weer,doe zo verder hans.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hartelijk dank voor jullie weer hartverwarmende reacties trein-vrienden  :D

Ik hoop deze lijn voort te zetten, maar ik beloof niks  :lol:

Wim, bedankt...kom binnenkort effe kijken.

Ik ga maffe...groetjes !!

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans!

werkelijk, wat wordt het toch mooi! je bent wel heel inspirerend bezig voor ons allemaal.
je foto's doen het ook goed.

die rotsen zien er wel mooi uit, maar daar komt vast nog wel groen op, toch? dus dan verdwijnt de rotskleur toch weer?

je kunt nu al zien dat dit stukje modelbaan gaat slagen!

groeten,
Hessel
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank je Hessel, ik kan niet meer dan mijn best doen...ben niet ontevreden  :)

Er komt zeker groen op, maar op subtiele wijze...anders had ik het gat beter kunnen volstorten met beton en op kunnen vullen met mos-struiken  :lol:
Op deze manier is het toch een soort proefstukje geworden....waar ik veel van geleerd heb, voordeel is wel dat ik het meteen kan gebruiken.

Ben benieuwd hoe het met jouw baan gaat Hessel, heb je ergens al een draadje ??

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik heb zo subtiel mogelijk de kleur van het viaduct in de rotspartijen verwerkt (deppen)...licht beige/bruin.
Als je goed kijkt ontdek je het verschil  :wink:

Hier laat ik het bij wat betreft kleur, wil mijn werk niet naar de je weet wel helpen  :)



Groeten,

Hans.

Re:Baan Hans(je)
TRUKO
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Persoonlijk vindt ik het er erg mooi en natuur getrouw uit zien!!
Goed gedaan!

Groet,
Rutger
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: TRUKO op donderdag 10 september 2009, 14:40:15
Hoi Hans,

Persoonlijk vindt ik het er erg mooi en natuur getrouw uit zien!!
Goed gedaan!

Groet,
Rutger

Hartelijk dank Rutger....ze zeggen wel eens met werkstukken de kunst van het weglaten, bij de trein is het ook de kunst OM ER VERDER VAN AF TE BLIJVEN  :mrgreen:

Denk dat dit toch soms een gevaar is, en dan kan het wel eens tegen je gaan werken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
PeterBrz
gast

Re:Baan Hans(je)
Waaw Hans :D prachtig gedaan!
Het geheel wordt een pareltje!


Groeten, Peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: PeterBrz op donderdag 10 september 2009, 14:47:53
Waaw Hans :D prachtig gedaan!
Het geheel wordt een pareltje!


Groeten, Peter

Dank je Peter, moet eerlijk bekennen ben er best een beetje trots op....en dat zeg ik niet gauw van mezelf  :)
Het is voor mij ook de eerste keer, dus zoveel ervaring heb ik niet met gips en kleuren mengen.

Over parels gesproken, misschien leg ik wel een paar pareltjes in het water...geintje hoor  :lol:

Groeten,

Hans.

PS: Rutger en Peter...jullie zijn ook lekker bezig zag ik, met jullie eigen baan. SUCCES !!!!
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,


Dat ziet er erg mooi uit zeg.
toch leuk zo met die steentjes in het water

kijk uit naar het eindresultaat.  :D


mvg
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Prima gedaan Hans.
Misschien een beetje jammer dat je met te veel verschillende kleuren stenen hebt gewerkt. Meestal is in een gbeied veel steen van dezelfde samenstelling te zien, zie ook mijn eerdere foto. Ben misschien ook wel iets te kritisch. Mischien kun je nog iets doen met een dun papje van kleine (niet ronde) steentjes langs de oevers.

Ben erg nieuwsgierig naar de verdere uitwerking. Beloofd een heel mooi stukje te worden.