Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Re: Mijn baan

Gestart door dokkumminitreinen dinsdag 11 augustus 2015, 11:45:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Mijn baan
dokkumminitreinen
gast

Re: Mijn baan
de baan van Dokkum in N spoor maar ik maak het nu alleen wat gaan hobbyisten er bij hebben die mee bouw aan de baan mij web site in www.dokkumminitreinen.jouwweb.nl en dat staat al info op
Re: Re: Mijn baan
dokkumminitreinen
gast

Re: Re: Mijn baan
De NS 7100 word gemaakt in N spoor