Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... interieur TEE RAm

Gestart door Hanzi donderdag 01 januari 2015, 21:55:19

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...

Nou Hans,

Hier klopt nog een Preiser-hartje sneller  :P
Carl zegt verwekt te zijn in zo'n origineel Faller hotel  :favorite:
Hij is niet meer bij de computer weg slaan  B)

Dat je het maar weet, Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Citaat van: Tony op donderdag 29 oktober 2015, 20:45:45

Nou Hans,

Hier klopt nog een Preiser-hartje sneller  :P
Carl zegt verwekt te zijn in zo'n origineel Faller hotel  :favorite:
Hij is niet meer bij de computer weg slaan  B)

Dat je het maar weet, Grtz Tony
Oei, toeval bestaat niet zeggen ze dan... Geloof het of niet, maar de vorige eigenaar waar ik het hotel van heb overgenomen heet Karl, serieus waar :O 8o :O 8o :O
Weliswaar met een K, maar toch... zou dit dan dat bewuste hotel zijn waar... en zou jouw Carl dan vernoemd zijn naar...

Zodra het hotel hier bezorgd is, zal ik wat foto's plaatsen!
En bij deze nodig ik Carl en Beate van harte uit om als eerste gasten te genieten van een lang weekend in het hotel, zodra het eenmaal een plaatsje in Lilleby-Altenstein heeft gevonden!
Wellicht kan de geschiedenis zich herhalen :favorite: :favorite: :favorite:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Super, Hans  :thumbup:

Hij is helemaal in zijn-kleine-nopjes en meteen een brief aan Beate gaan schrijven !
Misschien kunnen ze samen rond de kerst vrij krijgen.........

Ik moest je nog hartelijk bedanken ook !!!

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Wat is MP toch een mooi medium :thumbup: gisteren het Faller hotel 219 besteld en vandaag al -keurig verpakt- in huis :D
En als toegift had Karl de verkoper er nog een extra huisje bij gedaan, de 254 uit dezelfde tijd als het hotel >:-D Hij deed het er gratis bij omdat het dak beschadigd was. Nou, dat repareer ik wel, en de luiken krijgen een nieuw laagje verf. Misschien dat Carl me wil helpen als hij met Beate komt logeren in het hotel; alhoewel... die zullen wel andere bezigheden hebben ingepland :favorite:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
 WOW Hans !!!!

Die ziet/zien er super uit man  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Karl of Carl, het maakt niet uit; het zijn weldoeners  :P

Die bloemen en planten op het hotel alleen al........

Dat krijgt vanzelf een mooi plekkie op de baan en anders wordt het vanzelf een mooie plek !

Grtz Tony ( Carl is op begroeningsweekend bij Heki )
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Citaat van: Hanzi op vrijdag 30 oktober 2015, 22:16:05
En als toegift had Karl de verkoper er nog een extra huisje bij gedaan, de 254 uit dezelfde tijd als het hotel
De 254 komt me bekend voor. Begin jaren 60 had mijn vader die ook gebouwd voor mijn spoorbaantje. Als ik tijd heb (ben bezig met een verbouwing thuis) zal ik eens kijken of dit huisje nog in een doos op zolder te vinden is.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Dat zijn nog een mooie toegiften Hans. :)
Veel plezier met de prachtige aanwinsten. :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
-Hans:
Prachtige aanwinsten weer, zullen vast een mooie plekje krijgen op je baan nadat ze geschilderd en gerepareerd zijn,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Dag Hans.

Gefeliciteerd met de aanwinst, een icoon van het Holz und Pappe-tijdperk! :thumbup:
Deze verdient een mooie en prominente plek op jouw modelbaan.

Groeten,

Erik.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Ik denk dat één van de onlangs nieuw neergelegde opstelspoortjes er maar aan moet geloven. Gelukkig ben ik niet zo snel en was eea toch nog niet aangesloten :P
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Staan mooi de huisjes alleen zonde van je opstelspoor. :(
En als je het grote huisje nu in de breedte neer zet tegen de houten balk met de ronde uitbouw naar de baan en het kleinere huisje tussen de rails kan je toch een klein opstelspoortje maken/hebben voor 1 locje. :)
Maar omdat het zondag is mag jij beslissen wat je wil Hans. ;) ;)
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Dat wordt echt te propperig Michel, rechts onder de schuine balk wil ik nog een tunnelportaal plaatsen voor het spoor dat daar loopt, misschien nog met een klein autotunneltje ernaast zodat 't hotel een klein parkeerterreintje/tuintje kan krijgen. Ik wil het hotel sowieso wat verhoogd opstellen (vandaar de rol tape die er nu onder ligt).
Even rustig brainstormen en schuiven, tunneltjes erbij, ik heb nog wel wat klassieke plastic sparren liggen die er mooi bij passen. Het wordt een minidioramaatje op zich, to be continued. :)
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Tja dan wordt het wel erg drukjes daar. :)'
Kijk er naar uit hoe je het gaat invullen Hans. :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...

Hoi Hans,

Plekje gevonden, zie ik  :P
Misschien is alleen het hotel op deze plek nóg mooier en dan wat oude wikings op de parkeerplaats.
Maar ik vrees dat je dan weer ergens anders een plaats moet vrij maken voor het andere juweeltje.

Ben eigenlijk reuze benieuwd naar de achterkant van beide creaties !

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Hans,

Dat zijn echte klassiekers van huisjes, en er zijn mensen met geluk he. een kopen tweede er gratis bij, wel ik doe je het niet na  :D  :thumbup: staat mooi op je baan.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
 :) Het hotelletje is een hele mooie aanwinst. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dat verdiend inderdaad een mooi plekje om er een minidioramaatje van te maken.
En ik sluit me aan bij Tony, alleen het  hotelletje met enkele oldtimer Wikings en wat klassieke plastic sparren B)

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Ik zit zelf ook nog te twijfelen of ik het hotel én het huisje hier beide neer moet zetten... Even zien hoe het zich ontwikkeld ;)
Dat hotel zit echt geinig in elkaar: verschillende kleuren gordijntjes, hier en daar een raam helemaal verduisterd, en erg leuk detail vind ik toch ook wel de buitenlamp aan de zijgevel. Deze wordt dmv een lichtgeleider verlicht als je een lampje in het hotel plaatst. Het stucwerk ziet er nog keurig uit, de ronde uitbouw en het muurtje aan de voorkant zijn redelijk verfloos geworden in de loop der jaren. Dit is echt de oerversie van het hotel, want in de iets nieuwere zitten kozijnen in de ronde uitbouw en die ontbreken bij mij. Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier hij wordt, best veel details en eigenlijk veel mooier dan die plastic zooi (én t schijnt niet door!). Ook de begroeiing is erg leuk vind ik. Ik had eerst bijna een andere gekocht, maar dat was een bouwpakket geweest waarvan de muren nog niet gestuct waren etc. Ben blij dat t deze geworden is, en was nog goedkoper ook, en dan ook nog gratis 2 onder 1 kap erbij :thumbup:
Hieronder wat "nachtopnames" waarop je de buitenlamp ook goed kunt zien; aan de achterkant zit nog een uitbouw met 2 open togen, dit halletje wordt ook weer mooi verlicht omdat Faller bovenin uit het zicht een open sleuf heeft gemaakt waar het licht door valt. Heel doordacht en leuk :D
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...

Supertoll, Hanzi  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Da kommt ne Riesenfreude auf  :P

Ik had het ook met die huisjes, Hans....hoe langer je keek, hoe mooier het leek
Maar ook de afgeragde plasticzooi mag er wezen hoor !

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
-Hans:
Zeer sfeervol resultaat,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Citaat van: Tony op zondag 01 november 2015, 23:15:07
Maar ook de afgeragde plasticzooi mag er wezen hoor !
Grtz Tony
Ja, dat is ook zo Tony. Het mooie van het karton is dat je echte dikke muren hebt, dat zie je en dat voel je. Bij plastic is dit meestal zo dun mogelijk om materiaal te besparen. Dit hotel is gewoon erg leuk en doordacht ontworpen én is met liefde gebouwd en afgewerkt door een Faller medewerker (m/v).
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Citaat van: Hanzi op zondag 01 november 2015, 22:50:18
... en eigenlijk veel mooier dan die plastic zooi (én t schijnt niet door!).

Citaat van: Hanzi op maandag 02 november 2015, 06:46:08
Het mooie van het karton is dat je echte dikke muren hebt, dat zie je en dat voel je.

Ja, ja, nog even en hij is om ... :wink: :thumbup:
Holz und Pappe Hanzi !!! :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Erik.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Wat een plaatje! Doet het goed qua sfeer.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby...
Prachtig sfeervol hotelletje met veel mooie details. :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Vandaag zijn de spoormannen druk bezig geweest, het wissel is verwijderd en weer vervangen door een 5200 bocht.
Daarna is de aannemer begonnen met het afwerken van het tunnelportaal en het bouwrijp maken van de grond.
Binnenkort kan de bouw van het hotel beginnen!
Ook aan de bereikbaarheid per auto wordt gewerkt, de tunnelboorders zijn druk in de weer :D

Daarnaast is de winterschilder langsgeweest op (faller)nummer 254 en hij heeft alle luiken van een verse verflaag voorzien, ook had hij nog wat dakpannen bij zich, niet helemaal dezelfde maar hij heeft er toch weer iets moois van gemaakt! Niet geheel onbelangrijk gezien het huidige weer ;)
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Die hoek lijkt mij moeilijk bij te komen Hans :eek:
maar is wel een mooie plek voor het hotel!

Groeten,

Erik.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
De preisertjes zijn lekker bezig met het bouwrijp maken van het gebied waar het mooie hotel moet komen. :thumbup:
De andere kleur van de dakpannen is gewoon stormschade geweest. :D
Ben benieuwd naar het eindresultaat van het hoekje. :)
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
-Hans:
Mooie locatie voor het hotelletje maar wel lastig om er bij te komen, en wat een bedrijvinheid,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Hoi Hans.
Bijzonder leuk om te zien dat deze oude houten en kartonnen modellen nog steeds tot de verbeeldibg spreken! :thumbup:
Ik heb vroeger als 6 jarig mannetje weleens staan kijken bij deze "dure" bouwdozen of de kant en klare modellen maar het bleef helaas altijd bij de goedkopere plastic bouwdozen.
Af en toe kom ik er nog eentje tegen en die bewaar ik dan weer voor "later" op de nog te bouwen vijftiger jaren baan! O:-D
Ik heb nu station Wertheim, een pension en een villa, deze zijn allemaal van Faller.

Veel plezier en succes met de verdere baanbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...

Je gaat weer lekker, Hans  :thumbup:

Als je nog ouderwets groen ( ijslands of ander mos bijv.) hebt, zou je dat omhoog langs de muur en een stukje op  het dak kunnen laten groeien, om de naad weg te werken. Beetje poederen en het ziet er oud uit. Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de achterkant van deze 2 onder 1 kapper  :P

Grtz van een beetje jaloerse Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Hans,

Jij bent ook niet te stoppen op je ban, ziet er allemaal top uit. :thumbup:
Vind het mooi wat en hoe je alles aanpakt,lekker old school zeg maar.


Groeten

Peter
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
 :) Hans, je bent goed bezig. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Leuk dat een paar van die grappemakers medeforummers hier vinden dat het krap is of moeilijk bereikbaar. Die snappen het allemaal niet. :o)
Jij gelukkig wel. :D Lekker doorgaan zo. B)

:offtopic:
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 07 november 2015, 09:42:48
Af en toe kom ik er nog eentje tegen en die bewaar ik dan weer voor "later" op de nog te bouwen vijftiger jaren baan! O:-D
:roll: Albert-Jan, niet teveel bewaren voor later, je leeft nu. O:-D

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...

Meister Propper  :D

Zo hoort dat ook, bij die old-skool-vintage-new-look-design-banen !

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Ja hoor heren, plek zat hier! >:-D
En speciaal voor Tony de achterkant van de 2 onder 1 kap. Eigenlijk hetzelde als de voorkant, alleen met ramen ipv de deuren aan de voorkant. Zelfs het dak is hetzelfde, dus ook kapot, maar ja... t is de achterkant dus (nog?) niet gerepareerd door de winterschilder :?
Daarnaast ook nog een oeroud holz und pappe tunneltje te voorschijn getoverd uit een vergeten doos. Made in GER staat er onderop gestempeld. Sommige dingen zijn mooi van lelijkheid, maar deze is echt te lelijk en te grof om een plekje op mijn baan te vinden! Ben wel benieuwd naar de leeftijd en oorsprong. Ik denk zelf Kibri of Trix en pensioengerechtigd qua leeftijd, wie weet er meer? En, mocht er nog iemand zijn die dit spul verzamelt dan meldt hij zich maar!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... grond bouwrijp en winterschilder...
Thnx, Hans  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
De tunnelboorders zijn bijna klaar, het geheel moet nog verankerd worden en daarna is het hotel ook over de weg bereikbaar.
Om het hotel beter uit te laten komen wil ik het iets verhoogd opstellen, uiteraard in stijl dus op "pappe" ;) Voordeel is dat ik het geheel eraf kan halen om er aan te werken, beter voor m'n rug en die dakbalken zijn ook best hard als ik mijn achterhoofd mag geloven :? Het hotel belooft een groot succes te worden, de eerste boekingen zijn al binnen van met name treinspotters >:-D
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
-Hans:
Mooi mooi, dan zul je weg de nodige afsluiting moeten plaatsen met al die spotters,  >:-D >:-D >:-D
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Geheel in stijl Hans!  :thumbup: :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Dat is mooi bedacht zo. Het hotel komt zo goed tot zijn recht. Stukje park ervoor en wat parkeerplaatsen? Kan een heel geloofwaardig geheel worden en dat is best knap tussen zoveel sporen.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
 :) Alle critici ten spijt :P, dit ziet er prima uit en het is een mooi plekje zo. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...

Hoi Hans !

Ik zeg nog steeds, linker huisjes weg en je hotel meer ruimte geven en wat naar links schuiven.
Der Meister zeigt sich in der Beschränkung ook op een overvolle baan  O:-D

Voor die tweeondereenkapper vind je vanzelf het ultieme plekje.......

Grtz van eigenwijze Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Een ieder bedankt voor de reacties weer!
Citaat van: Tony op dinsdag 10 november 2015, 01:08:29
Der Meister zeigt sich in der Beschränkung
Grtz van eigenwijze Tony
Mãrklin mit Pfiff, Tony? ;)
Tja, in die 2-onder-1-kapper woont aan de ene kant Heinz de eigenaar/kok van het hotel en aan de andere kant wonen het kamermeisje Rosi, de serveerster Candy én de receptioniste Christine. Er gaan geruchten dat de 2-onder-1-kap maar uiterlijke schijn aan de buitenzijde is, en dat het binnen één grote ruimte is...

Groet van een eveneens eigenwijze Hanzi
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Ziet er goed en gezellig uit zo Hans. :thumbup: :thumbup:
Tja geruchten waar rook is is vuur. :D
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Hans blijf lekker eigenwijs want ziet er goed uit zo  :D  :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Nicht geschossen, immer daneben, Hans  :D

Ik begrijp je goed hoor ! En dit is ook een mooie oplossing  :thumbup:
Heb gehoord, dat de ex van Heinz de binnenmuren ooit heeft weg laten halen, zodat ze alles beter in de gaten kon houden  8o
Ze schenen daar ooit zo hard te rammelen, dat de pannen van het dak vielen  :D

Grtz, Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Ziet er leuk uit, Hans!

Komt er nog een kleine achteringang naar het station? Of moeten de gasten met de auto een enorme omweg maken?

Groeten,
Roel
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
vandaag even in m'n eigen plaatselijke "snoepwinkeltje" -De Houtloods- geweest, hadden ze zowaar een zakje met heerlijke plastic retro-bomen en heggen liggen voor ? 2,50 >:-D perfect voor bij 't hotel van Heinz Holzenbein natuurlijk! wist u dat... die plastic sparren na jaren weggeweest te zijn ook weer nieuw terug zijn in het assortiment van Faller?
de eerste treinspotters hebben het Hotel al betrokken nog voordat het geopend was :? ze hadden zelfs de weg al gevonden door het weilandje achter het hotel tot boven de tunnelingang (of is 't een -uitgang?).
helaas zijn deze gasten weggestuurd want de AsfaltPreisers moesten rond het hotel de weg nog aanleggen en daarna kon het groen alvast even als proef erbij geplant worden. ik kwam ook nog een smakelijk lantaarnpaaltje tegen in de rommeldoos. kortom, het wordt wel nog wel eens wat (om nog maar eens een forumlid te citeren).
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
In de herfstvakantie ook nog een paar dagen in het mooie Zuid-Limburg geweest, en uiteraard een ritje met de ZLSM gemaakt. Ik begreep van een vrijwilliger dat er nog maar 1 van de 3 Zweedse locs rijvaardig is :-( en dat de andere 2 op grotere revisies staan te wachten. Uiteraard is geld een probleem en wellicht dat ze in Duitsland op zoek gaan naar andere locs. Ook begreep ik dat het traject Schin op Geul - Valkenburg mogelijk weer komt te vervallen; de ZLSM rijdt hier over NS-spoor en er zijn steeds minder stoommachinisten die daarvoor de benodigde opleiding hebben gehad, overigens een dure opleiding aldus de vrijwilliger. Kortom, een hoop kosten in combinatie met teruglopende bezoekersaantallen...
Maar goed, er reed er nog één en daar zijn natuurlijk plaatjes van >:-D
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
jawel, en nóg een update >:-D
de auto stond in Wylre en we zijn in Eys uitgestapt om terug te wandelen.
onderweg loop je dan door een mooi oud tunneltje door de spoordijk, een vrij donker paadje (ondanks dat iemand er een paar kaarsjes had neergezet...) met daarnaast ook nog een stromend beekje.
hierbij nog 2 foto's ter inspiratie, zowel het tunneltje als het groen zijn van grote schoonheid!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Hans,

Leuke foto's heb ook ZLSM gedaan, prachtig he en jammer dat er twee locs stilstaan en dat het ook heel veld kost.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... mehr holz und pappe...
Het stukje bij het hotel gaat mooie vormen aannemen. :thumbup: :thumbup:
Het tunneltje is inderdaad prachtig en het groen bij de ingang is ook niet verkeerd. :) :)