Het is een tijdje rustig geweest hier, en er zijn zelfs weinig niet-noemenswaardige-dingen gebeurd

Ik had een soort challenge van mijn pa gekeregen, waarbij ik een boek van 450 dichtbedrukte bladzijden moest lezen, in ruil voor een sein. Dus ja, je bent gek als je dat niet doet zullen we maar zeggen hè
Ik had in het verleden een dwergseintje, iets op gezet, sein kaduuk. Hoe gaat dat? Men probeert direct na het ongeval te repareren, dat lukt niet en 't sein verdwijn(t) Nu na een hele tijd opnieuw geprobeerd en ja, met veel geduld deden daar de lampjes het weer

Na zoveel leuk nieuws moet er ook wel een tegenslag zijn en ja ook hier komt die om de hoek: Ik heb nu dus vijf seinen en op een schakelkastje passen er vier en ja je snapt het wel, er is zowaar een probleem. Of niet. Wat je ook vind, hoe je het ook wend of keert, het is geen erg probleem. Heeft iemand een idee hoe je zelf een (analoog) schakelkastje kan knutselen? Ik weet en durf niet aan zo'n sein te knustelen en weet niet precies hoe die werkt... Dat idee is welkom dan!
Het gaat om de seinen 074391 en 74371, dus geen voorsein oid.