Ha het toneel is voor mij, dank u wel, tja dames en heren en anderen eerst maar vermelden dat de Nederlandse Insider vandaag 15 augustus 2023 ook binnen kwam.
Ik vul deze post straks vanavond nog aan nu eerst terug naar de warmte van de tuin.
En dan nu de aanvulling...
Ik ga natuurlijk niet alle inhoud hier neerzetten. Jullie lidmaatschap moet ook boeiend blijven. Ook voor de vakantievierders die later meelezen.
De Duitse is 132 bladzijden dik en de Nederlandse 60. Dubbeldik Duits lezen en dus ook een stuk meer artikelen.
Beide edities hebben het natuurlijk over de Märklin Tage 15-17 september 2023 in Göppingen. En over de Edelweiss-Pullman-Express. Even aangestipt de Rheingold die en dat is voor de NL-baan rijders ook Amsterdam aandeed. Moet je wel terug naar tijdperiode II. Software wordt beter schrijft men, kun je straks weer je apparatuur bijwerken.
Snel onderweg met E-lok 103 144-2, in rood met wit slabbetje. Opvallend verschil in teksten van het railplan. In de NL een beschrijving van het C-spoor en in de DE staat dat niet. In de vakantie een klooster bezocht, nee, niet met retraite geweest. Mede daarom dit gelezen: in de DE-uitgave een verhaal over Faller bouwpakket Kloster Blaubeuren, helaas is het bouwpakket alleen in N-spoor te koop.
DE: artikel: Zes-assers zijn de sterren in het goederenverkeer. Vind ik ook, lekker lange e-loks.
En dat nog dit een bijlage van de MS WLAN #60667. Eindelijk een betere draaiknop met ribbels, betere tastzin, haptiek noemt de folder dat. Leuk draaibaar beeldscherm. Ik ben nog niet aan een Wifi-besturing toe. Viel vergnügen.
Dirk :-{)