Hoi Angelo8037,
Als ik naar je getekende plan kijkt valt met het volgende op;
- het station op de zijde waar jij die nu hebt ingetekend wordt extreem kort icm. de bochten die daar nog aan vast komen. Met welke lengte treinen wil je maximaal gaan rijden ? Persoonlijk denk ik dat je beter uitkomt als je het stationsgedeelte diagonaal gaat leggen.
- zoals ik nu kan zien op jou plan wordt de diepte van je tafel, te diep om nog bij te kunnen komen. Hoe ga je vanuit de deurzijde nog bij je linker/rechterboven hoek komen ? Houdt er rekening mee dat je ong. 60 kan reiken. Als er ook nog " scenery " opstaat aan de voorzijde, dan wordt dit nog moeilijker.
- het valt me op uit je verhaal/foto's dat de treinen rondjes gaan rijden? Wil je gewoon lekker rijden of wil je ook een stukje realiteit na bootsen ? In het echt rijden treinen geen rondjes, maar altijd van punt naar punt en terug.
- op welke manier ga je de baan aansturen? Analoog/digitaal ? Handmatig/ semi automatisch / volledig computergestuurd ?
Zoals RonaldK ook aangeeft.. Wat verwacht je precies van de forumleden hier.. Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen met een plan digitaal in software uit te tekenen ? Maak eens een start met de proefversie van bijv. Anyrail ( zo kan je ook zien hoeveel ruimte een wissels etc in het echt in beslag nemen ).
Verdiep je ook eens in de geometrie van de rail die je wilt gebruiken, dat levert echt al vaak vele inzichten op.
Genoeg stof tot nadenken vermoedt ik zo

En als je vragen hebt, stel ze gerust hier..