Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Stein am Fluss

Gestart door Prail donderdag 17 december 2020, 20:42:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
De moderniteit wordt omgeleid via Stein am Fluss, de VTG silowagens met de Vossloh moeten wachten voor een 'arm' sein. Het tijdperk waarin ik rijd heet tegenwoordig "Alles wat mijn oog kietelt".
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
Kleine update, hier in Stein am Fluss is begonnen met de spoordijk/Bahndamm. Langs de spoordijk zal een weiland komen, de zwartwit-gevlekte Preiserkoeien liggen al 6 jaar in een lade te wachten....het zit de veestapel de laatste jaren niet mee zullen we maar zeggen.

Paradespoor op een dijk in de bergen, alles mag, ik heb het zelf verzonnen :)
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
Op een grijze regenachtige dag....De 'Zen' van het bomen maken (Heki 1970). Handige simpele kits, voelt net even beter dan een kant en klaar boom van 20 piek in je landschap te prikken.

Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Stein am Fluss
mooi gedaan  :thumbup:
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Stein am Fluss
Mooie updates weer, even chronologisch reageren:
Je zal de machinisten van een Ep.VI lok de kost moeten geven die hedentendage nog voor een armsein staan te wachten. Dan kun je wel een gaarkeuken beginnen. Die dingen staan er nog genoeg in Dld.

Het is maar net wat het meest economisch aan te leggen is. Vaak is dat een dijkje tussen twee bergen of heuvels in plaats van de bergen of heuvels afgraven. Dus helemaal niet gek of uitzonderlijk.

Zijn best mooie bomen die gezien mogen worden. Moet ik ook eens naar kijken.
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
De bomen hebben een plek gekregen, maar ik zie dat ik er nog wel wat meer moet gaan maken...nationale boomplantdag weer in ere hersteld!
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
Kwam nog een oude foto tegen, de bovenleidingswagen/Turmtriebwagen VTV staat in elk geval klaar om het paradespoor onder draad te brengen...
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
De overweg begint vorm te krijgen, Opa Flodder heeft ook een plekje voorbij de spoorbomen gekregen. Goed Weekend 'lotgenoten'.
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
Hier zijn een paar uurtjes besteed aan de 'Zen' van het ballast aanbrengen....blijft een opgave, t spul van Minitech helpt
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2020

offline
Re: Stein am Fluss
Links van het brugje C-rail, rechts van het brugje K-rail, nu nog verouderen met airbrush en poeders. Op de brug zijn de rails met de airbrush bewerkt.
Re: Stein am Fluss
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Stein am Fluss
tis slechts een mening, maar ik vind de K-rail met ballast mooier dan de C-rail, maar bovenal mooi gedaan  :thumbup:

gr. Ruud