Hallo mede modelspoorders,
De laatste tijd minder met de baan bezig geweest, maar bij een bezoek bij Has bls (Henk Schuppers) waar ook Brunigbahn (Johan Langhorst) aanwezig was, heb ik inspiratie opgedaan om een Zwitsers chalet, die Johan bij zich had na te maken.
Ik heb er een paar foto's van gemaakt en de maten opgenomen, Johan heeft mij verteld welke materialen hij hiervoor gebruikt en verder hoe of wat het in zijn werk gaat.
Thuis heb ik eerst wat tekeningen gemaakt aan de hand van de maten en de foto's, daarna ben ik aan de slag gegaan, en ik moet zeggen ook dit is een virus dat je niet meer loslaat, althans bij mij.
Maar laten we even de foto's gaan bekijken;
dit is het chalet van Johan, een prachtig chalet waar ik direct weg van was, een dik compliment aan Brunigbahn (Johan Langhorst). Johan heeft al veel meer mooie modellen van Zwitserse huizen gemaakt
de achterzijde
de rechterzijde
de linkerzijde
Ik vond het een schitterend chalet om het na te maken, de volgende foto's zijn van mijn chalet, ik heb
er mijn eigen invulling aan gegeven zodat het niet hetzelfde werd.
Nu de foto's van mijn chalet;
de voorzijde
de achterzijde
de rechterzijde
de linkerzijde
Ik wil hier alleen maar aangeven dat je met een beetje goede wil er heel mooie dingen te realiseren zijn,
ik ben er zeer tevreden over.
Ik zal dit chalet meenemen naar de gastendag in Belgie, ook de tekeningen die ik er van heb gemaakt, kunnen we nog lekker napraten.
Zo, nu kunnen we met de baan verder, want als ik zoiets zie dan moet ik het eerst uitproberen of het lukt.
Tot ziens in Belgie en anders tot de volgende update.