Sorry voor het late antwoord, de laatste post is al weer meer dan een maand terug

Ik heb er een Uhlenbrock decoder opgezet op advies van Ben, hij doet wat hij moet doen, maar! als je 4/5 maal van rijrichting verandert dan spacet de decoder hem en dan laat hij de sluitseinen knipperen wanneer ik nogmaals van rijrichting probeer te wisselen. Een stroomonderbreking 'reset' de decoder, zodat je opnieuw 4/5 keer van rijrichting kan wisselen. Ik moet alleen nog ontdekken of een gelijkspanning van een remmodule de decoder ook kan resetten. Ik heb in mijn TEE ombouw project een ESU gebruikt, werkt ook, Maar! op een remtraject met gelijkspanning, branden alleen de frontlichten, als de sluitseinen aan staan en de trein komt op een remtraject dan gaan de sluitseinen uit en gaan de frontlichten aan.
Dit was net als bij mijn eerste piko lok die volgas vooruit ging rijden op een remtraject, werd bij dealer gratis een Esu op geklikt en de piko dec. ging naar fabriek. Ik ben overigens nieuwsgierig of de volgende Piko lok dit probleem ook zal hebben, dan wil ik wel m4/mfx omdat Esu nog steeds te laat begint met remmen!, maar dit is een beetje off topic.
Gr, Bas