Okee, dan ga ik hier lekker verder.
Het hele woongebeuren in mijn nieuwe huis is aardig klaar en op orde, dus dan nu eindelijk weer aan de hobby.
Momenteel de gehele treinekamer leeg gehaald en alles in het rommelkamertje weten te proppen.
Ik heb 3 slaapkamers, maar geen zolder, dus zodoende 1 slaapkamer, 1 treinenkamer en 1 rommelkamertje.
Maar ik wilde van het rommelkamertje geen chaoskamertje maken
, zodoende dat met wat beleid gedaan en daar ook een werkhoekje gemaakt.
Gister wat kleurstaaltjes gehaald en eerdaags er maar eens een laag muurverf in de treinkamer smeren, waarschijnlijk aanstaande woensdag.
Momenteel ook weer vol aan het werk zo na de vakantie, dus de vrije tijd is weer minder.
En nog even bedenken wat te doen met de gordijnen in de treinenkamer, dat moeten maar rolgordijnen worden, dat is minder rommelig.
En ik ben natuurlijk aan het nadenken hoe te beginnen.
Nou, ik heb nog weinig idee, ik denk dat ik maar gewoon ergens begin met wat hout met een schaduwstationnetje, das tegenwoordig hip, dat doen er wel meer.
.
Maar geen Koplopertoestanden, gewoon de baanbesturing weer met de MS 1 en analoge bovenleiding en wisselbediening met de blauwe kastjes.
Een beetje semi old skool digitaal eigenlijk.
Ik bedenk het allemaal wel weer gaande voort, dan ontstaan bij mij meestal de ideeën vanzelf wel.
Dirk-Jan