TEKSTupdateHallo allemaal,
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Ik heb het dan ook behoorlijk druk gehad met mijn opleiding. Gelukkig komt de zomervakantie er nu toch echt weer aan en dus komt er weer wat tijd vrij voor de modelbaan.
Afgelopen vrijdag heb ik weer twee nieuwe modellen opgehaald bij mijn hofleverancier. Dit maal gaat het om de Märklin Nohab (
M. 37676) en de Roco BR 146.2 van de Deutsche Bahn AG (
R. 68500). Zeer binnenkort zal de ACTS 1200 van Märklin nog volgen. Daarnaast volgen nog voor mij (dus excl. de artikelen van mijn vader) een SBB Eb 3/5, een BR 80, een Köf III, VTG Mineraliers, spullen voor de scenery en de "alte Hammerschmiede" van Faller.
De afgelopen paar dagen ben ik ook alweer een beetje verder gegaan met mijn kleine modelbaantje. De overweg begint nu echt vorm te krijgen en de gebouwen worden steeds beter ingedeeld. Af is het allemaal nog lang niet. Zo moet ik nog aan de slag met de straten (waarop ook messing putten van Faller komen), veel gebouwen en natuurlijk de scenery. Wel heb ik weer een paar gebouwen licht (restaurant) tot zwaar (station) verouderd met spuitbussen van Modelmates en heb ik het originele plastic-perron onder het stationsgebouw vandaan gesloopt. Hiervoor in de plaats komt een langer perron van hout. Dit nieuwe perron, dat ik eerst nog een keer moet (laten) uitzagen, ga ik afwerken met een laag kleine grindsteentjes van Faller.
Ik wil alle bezoekers van de RMW-site ook bedanken. Vandaag hebben wij de mijlpaal van 10.000 bezoekers gehaald.
Binnenkort volgt er weer een foto-update en misschien kan ik in de vakantie ook weer eens een nieuw filmpje maken.
M.v.g.
Maikel (RMW)