Goedenavond Modelspoorvrinden,
Ernst: zulke dingen bedenk je gewoon toevallig maar het werkt inderdaad prima. Als jij er ook wat aan hebt is dat geweldig!
Henk: Bedankt, zonder hoogmoedswaanzin vind ik dat zelf ook.
Tony: Bedankt! Zo'n certificaat had ik nog niet. Ik zal het meteen doorgeven aan mijn werkgever en hopelijk gaat hij dat waarderen in mijn salaris!
Wim: Dank, maar houdt jouw pet maar op want het is hier koud!
Ik ben weer verder gegaan met het produceren van struiken en bomen, zowel blad- als naaldbomen. Ik ben nu volledig door mijn zeeschuim heen, hopelijk heb ik nu voldoende, maar daar ga ik nog wel achterkomen. Nog niet alles staat op de baan maar dat gaat vast gebeuren als ik de struiken en bomen definitief ga planten, maar dan moet er eerst nog (wild)gras op.
Wel voor de eerste keer een gazon aangelegd met mijn statische wondermachine en ook nog een anti naar beneden donder beveiligingshekje bij de familie Langbein geplaatst. Ik wou dat mijn gazon thuis ook zo strak was... De landschaps begroeiing van gras op de rest van de baan moet er natuurlijk niet zo strak uitzien, daar mogen allerlei kruiden, struikjes, bloemen en noem maar op de kop opsteken.
Ook heb ik nu alle naaldbomen op de beoogde plekken neer gezet. Zoals eerder gezegd: alle bomen staan nog los en het kan nog alle kanten op maar ik vindt het al een mooi gezicht en ben er al redelijk tevreden over.
Nu weer verder dromen over de uiteindelijke baan......