Bedankt voor de reacties en natuurlijk bedankt voor het raden!!
Adriaan_berg, het is geen 1300 wel goed gegokt en bedankt voor het compliment over de Unimog!
basjuh1981, het is geen 1600 wel bedankt voor het gokken, ik zal kijken naar jou link van de airbrush.
NL-Modelspoor, goed gekeken had er zelf niet aangedacht dat de bestandsnaam te zien was
marklintim, ja klopt helemaal goed gezien!!
Nu weten jullie het al maar ik heb dus een NS 1145 van roco op de kop weten te tikken voor een goede prijs, deze zal op korte termijn de diensten van de 1144 overnemen wegens dat die bij de Burgemeester van Luntershoven toch niet goed gekeurd is en de 1145 wel.
Hier wat foto's van de nieuwe aanwinst.

Vandaag kwam er een pakje binnen met de 1145 (hij kwam eerder dan verwacht)

Meteen deze foto gemaakt met links de 1145 de nieuwe en rechts de loc die weg gaat de 1144

Een line up foto (niet mijn beste foto)

De mooiste foto van vandaag en hierop zie je tevens ook de grootste verschillen (qua kleur is de 1145 stukke mooier en de 1145 heeft een cabine interieur en de 1144 niet)
De reden dat ik dit nummer kocht is omdat ik deze in het echt heb gezien deze vakantie alleen in een zeer slechte staat

(eigen foto) SGB 23 augustus 2026
Natuurlijk heb ik wat grootspoor voorbeeld foto's gevonden.

NS 1145 met post uit Duitsland vanaf Arnhem naar Utrecht, EDE wageningen ter hoogte van ex ENKA nu woonwijk.

NS 1145 in volgens mij Eindhoven?

NS 1145 met ICR op Amsterdam CS.

NS 1100den met vooraan de 1145, net als bij de vorige update in Maastricht.
En de rijtuigen die ik super graag een keer wil bij de 1145 de gehuurde M2 rijtuigen van de nmbs met NS logo's(van marklin kosten ze een voortuin)

Jullie merken het al maar ik ben super tevreden met deze loc
Dit was het voor deze geweldige update!!
MVG Thomas