Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Nieuwe baan Nkeer3

Gestart door nkeer3 vrijdag 05 januari 2024, 19:53:01

Nieuwe baan Nkeer3

Leuke dag in het Spoorweg museum

Nieuwe baan Nkeer3
werkzaamheden
Re: Nieuwe baan Nkeer3

Even een Testje om door middel van een oud filmpje ook wat visueels te plaatsen... mogelijk dat ik nog een korte impressie plaats van het nieuwe gepruts de afgelopen 3 jaar tot nu toe.

Heb geen foto account meer dus dan maar via YouTube

Tis nog gelukt ook

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

mooi en wat is die draaischijf mooi stil

gr Ed

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Dag Ruud.

Citaat van: nkeer3 op vrijdag 19 januari 2024, 21:01:33Heb geen foto account meer dus dan maar via YouTube

Eén van de weinige voordelen van de nieuwe forum-layout is dat er nu tot wel tien foto's kunnen worden toegevoegd aan een bericht :wink:

Groeten,

Erik.

Hallo,
Maar dan moet ik toch een link doorgeven waar die foto's staan toch? Tenminste dat ging voor een paar jaar terug zo.
En omdat ik geen mogelijkheid meer heb om foto's vie internet ergens te plaatsen deed ik het als test via youtube
Heb dropbox maar kan daar geen link vinden die ik hier kan ingeven. Misschien doe wel te moeilijk??

Ja Ed, ik heb hem lang geleden 2e hands gekocht, en was bij aansluiten lekker stil Hoe het kan geen idee.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Citaat van: nkeer3 op zondag 21 januari 2024, 13:18:33Misschien doe wel te moeilijk??
Dat zou weleens heel goed zo kunnen zijn. Terwijl de oplossing toch heel eenvoudig is.
Er zijn twee mogelijkheden om een reactie te plaatsen. De eerste is via de knop "reactie" die je in de post vind waarop je wilt reageren. Deze mogelijkheid biedt geen mogelijkheid om foto's of andere bijlagen te plaatsen."
Je moet de knop "reageer" gebruiken die boven de lijst met posts staat. Dan vind je onder het tekstinvoer veld de vermelding "Bijlagen en andere opties". Wanneer je daarop klikt opent een venster waar je de gewenste foto's in kan slepen. De foto zal dan automatisch uploaden. Als dat gebeurt is verandert de knop upload in "voeg toe". Zorg dat de cursor op de juiste plaats staat waar je de foto tussen de tekst wilt hebben en druk op de knop. Et voila het is gebeurt. Deze handeling kun je tot negen keer herhalen. Wanneer je op deze manier alle gewenste foto's hebt toegevoegd druk je op "verzenden". Klaar ben je.

OH ja, voordat je begint moet je er voor zorgen dat alle foto's aan het gewenste formaat voldoen; =kleiner dan 1 MB.

Hdenk je ziet het.... hartelijk dank!

WhatsApp Image 2024-01-21 at 14.37.52.jpeg
Kamer leeg nadat oude baan was afgebroken Laminaat gelegd en nadat ik door een moeilijke periode niet wist of ik door zou gaan met treinhobby, en goed gesprek met mijn zus.
Weer de energie gekregen om toch weer opnieuw aan het prutsen te gaan met een nieuwe baan...
Nu kan ik er een groot verslag van maken, maar denk dat ik het hou met een paar foto's van de afgelopen jaren tot nu toe dus ff een plan maken welke ik wil plaatsen

Hallo Allemaal,

Kon het niet laten om ff te laten zien waar je druk mee kunt zijn. :D

Mijn wens was (is) om zichtbare trajecten van bovenleiding te voor zien, (ga niet via bovenleiding rijden) Had al het een en ander gekocht, Eerst maar eens wat gekocht om te experimenteren, wel veel te weinig om een goed beeld te krijgen hoe het er uit gaat zien.
Maar spullen zijn niet voor niks tjonge jonge 8o
Nu heb ik van een trein maatje veel te leen gekregen zodat ik nu wel een aardig goede indruk kan krijgen (tnx Maatje)

Ga alleen de trajecten van boven leiding voor zien, waar ook Elctro locs rijden, op de echte stoom secties niet. En ik moet zeggen ondanks dat alles nog los staat, ik vind het prachtig!! Dat word dus een blijvertje!

Masten genoeg maar lange en korte rijdraden smelten als sneeuw voor de zon weg, tjonge jonge wat verkijk je je daarop, denk dat ik daarvan wel een 60 te kort kom huhu wat een hobby he je valt van het een in het ander.

Ik moet ook nog verder met deze pagina zoals ik eerder schreef maar dat is saai werk :P Dit is veel spannender  :o)

Groet Ruud

Naamloos (Middel).jpg

Reacties voor genoegdoening welkom  >:-D
Leuk zo'n woestijnlandschap ;)
Citaat van: basjuh1981 op maandag 26 februari 2024, 16:03:40Leuk zo'n woestijnlandschap ;)

En dat nog wel in Nederland gezien de E-locs! Climate change pur sang  B)

Maar wel mooie lange sporen!
Ik zeg meer, meer, meer (foto's) Ruud!

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.