Omdat ik een beetje medelijden met je krijg, doe ik je hier een opzetje toekomen en niet omdat het zo moet, maar omdat het een mogelijkheid is
Zoals velen al met veel gedane moeite een bijdrage hebben gedaan om je in de goede richting te leiden, probeer ik je nog eens op het juiste spoor te brengen om
maar in vaktermen te blijven.
Het stuit me (en met mij vele anderen) tegen de borst dat je telkens weer afstapt van een aantal basisprincipes en er een prutzooi van weet te maken.
Een speelgoedbaan is geen modelbaan en als je geen modelbaan wilt, stop dan met die kinderachtige kunstjes en het verpesten van alle mooie voorstellen die men je hebt gedaan.
Hef je topic op en ga verder met spelen op een tapijt of iets dergelijks, want je bent jezelf kompleet ongeloofwaardig aan het maken.
Accepteer dat je maar een klein oppervlak tot je beschikking hebt en dat men je serieus verder wilt helpen, want ook op zo'n plaat is iets leuks mogelijk.
Dat heeft men je al vele keren laten zien (waarvan diep respect) en nogmaals, veranderen kan altijd....het zijn maar ideeen of voorstellen, maar maak de basis niet kapot met al die fratsen.
Wees blij met wat je wordt aangereikt als je zelf geen kennis of inzicht in het ontwerpen heb en accepteer dat.
Zoals gezegd hier een "IDEE", gebaseerd op hoe "IK" het wellicht zou invullen, maar ik ben jou niet.
Ik zou zeggen, leef je uit, maar hou het netjes.
Probeer echter niet al je beschikbare rails te gebruiken en verkoop datgene wat je niet nodig hebt of doe het in een doos voor (misschien) later.
spoor 1 = goederen losspoor
spoor 2 = goederen opstelspoor
sppor 3 = uithaalspoor
spoor 4 = perronspoor
spoor 5 = perronspoor
spoor 6 = doorrijspoor- cq. opstelspoor
spoor 7 = opstel- cq. rangeerspoor
spoor 8 = rangeerspoor
spoor 9 = opstelspoor
spoor 10 = opstelspoor
spoor 11 = opstelspoor
spoor 12 = verzorgingspoor