Hallo William,
Erg attent van je, aangezien je veel tijd om handen hebt, merk je veel op. Het licht, als ik het zo mag zeggen, is ingesteld op 12 volt. Mijn controller werkt op 17,89567823 volt. Wat betekent dat? Juist, ik moet het licht nog dimmen.
Dank u voor uw aandacht.
Hallo niemand,
Het is ook niet slecht om naar niemand te schrijven. Dit is geen tram, maar een boxstoomlocomotief die wordt gebruikt op een nevenlijn. Verwar de twee daarom niet.
Kijk eens naar de Plettenberg box stoomlocomotief. Je zult je dan realiseren, oh de locomotief heeft geen
van het loopwerk. Dus wat leren we hieruit op voorhand
Je moet er ook mee omgaan. Uw punt van kritiek is dus opgelost in de oplost in het niets.
Met vriendelijke groet vanaf de zijlijn,
niet tramlijn
Udo
Hallo William,
sehr aufmerksam von Ihnen, da sie ja viel Zeit haben, fällt Ihnen viel auf. Das Licht wenn ich anmerken darf ist für 12 Volt eingestellt. Meine Steuerung leistet 17,89567823 Volt. Was heisst das nun , richtig ich muss das Licht noch dimmen.
Danke für Ihre Aufmersamkeit.
Hallo Niemand,
auch nicht schlecht Niemand zu schreiben. Es handelt sich hier nicht um eine Strassenbahn, sondern eine Kastendampflok die auf einer Nebenbahn eingesetzt wird. Daher bitte nicht verwechseln.
Schauen Sie sich bitte einmal die Plettenberg Kastendampflok genauer an. Sie werden dann festellen, oh die Lok hat ja keine
Verkleidung des Fahrwerk. Also was lernen wir daraus ,vorher
sich auch damit befassen. Ihr Kritikpunkt löst sich somit im
Nichts auf.
Mit besten,freundlichen Grüssen von der Nebenbahn,
nicht Strassenbahn
Udo