Citaat van: Spoorman op woensdag 13 januari 2016, 16:52:49
Gaan we het uiterlijk nou ook al beoordelen vanaf een kartonnen doos?
Nee. Ik schrijf namens mij zelf en niet namens "we" of wie dan ook. Ik beoordeelde de afbeelding. Wat daar op staat afgebeeld wat betreft de lok lijkt niet helemaal conform de werkelijkheid. Ik heb er nog is goed naar gekeken maar kan er niets anders van maken. Het staat gewoon niet goed op de afbeelding van die kartonnen afbeelding.
Ik geef hier dan ook helemaal geen oordeel over het model dat zich in de doos bevind. Dat zou ik eerst wel is willen zien. Wie weet is dat wel heel goed gelukt. En wie weet is dat voor een starter of onwetende helemaal geen belemmering. Het viel mij gewoon op. Mag dat?
Vrijheid, Blijheid, ook hier.
Zoals wel vaker door fabrikanten bij afbeeldingen wordt vermeld kunnen afbeeldingen afwijken van het uiteindelijk gefabriceerde model.
Over het "aanhangsel" en de toebehoren heb ik geen oordeel. Dat laat ik graag aan de vrijheid van keuze aan de (model)trein rijders over.
Overigens weet ik nu al voor 99,99 % zeker dat deze set er hier niet gaat komen. Ik ben sowieso geen starter en al jaren van de ESU met zoveel mogelijk alles erop en eraan. Ik weet dat daar ook spullen van Tante M op passen maar toch liever ESU decoders in de breedste zin.
Ik kijk dan ook vooral rijkhalzend uit naar de ESU-neuheiten en antwoorden op de Märklin aankondigingen op digitaalgebied van dit jaar.