Tja ook ik was pas dit jaar tot de aanschaf van een CS 2 gegaan, en was best verrast dat er nu een nieuwe centrale komt
De CS 3 is nu een centrale waar naar ik hoop alle kinderziektes uit zijn, maar je kan natuurlijk met ontwikkelingen gaande er niet van uitgaan dat dit ook zo blijft.
Wel kunnen er hopelijk middels updates weer uitdagingen opgelost worden, iets wat eerdere systemen niet helemaal vanaf het begin onder de knie hadden.
Tussentijds (niet nu) zullen er weer andere decoders volgen wellicht, en het zal ook nog wel even duren, eer we weten wat er wel of niet kan met deze centrale
Compatibel zal de apparatuur zeker zijn, gezien het verleden mag je daar wel vanuit gaan.
Ben benieuwd of er überhaupt wel nog een winkel is die er tig CS 2's los op de plank heeft liggen.........de mijne heb ik mogen bestellen, en dat zal heus geen uniek geval zijn geweest
Dus met dat overschot zal het wel meevallen, en dan heb ik de startsets nog niet eens meegerekend
Voorlopig moeten we het doen met een lege foto en wat tekst, en daarbij zal het nog wel even duren eer de centrale het eerste daglicht ziet
M.v.g.
Hans V200.0