Beste 3rail modulerijders,
Ik zal daar ook zijn en kom graag oriënteren. Ik speel met het idee om een Inglenook puzzeltje te maken, op een module. Op de kleinste werkende volledige layout moet het uithaalspoor 15cm de black box in, maar dat kan in de vorm van een loodsdeurtje o.i.d.. Verder wil ik als verstokte blikrijder alles in M-rails maken en daarom iets lager dan in de black box leggen. De bovenkant van het Mspul ligt daarmee gelijk met het Kspul. Gedoe, maar je bent niet jong meer en wilt toch wat.
Ik ben trouwens pas sinds een jaar in de weer deze treintjes. Door ziekte kon ik vrijwel niks buitenshuis meer en ben ik M spul c.a. gaan verzamelen, herstellen en rijden. Ook wat digitaal, maar daar ligt mijn hart niet. In mijn ouderlijk huis hadden een trein met een 3029, die zijn leven lang mishandeling heeft ondergaan. Voor mij maakt een trein daarom koffiemolengeluiden en dendert over blikken rails.
Ik denk er over de Inglenook omschakelbaar te maken zodat ie mee kan doen met digitaal (het doorgaande spoor), of >stand alone<, analoog bedreven kan worden. Één van de opstelsporen kan bovendien dienst doen als eindstation. Althans, zo staat het hier nu op tafel.
Ik kom dus graag even buurten op 10 of 11 januari om jullie werk te bewonderen.
Groet,
Peter