Kees,
ik heb het e.e.a. aangepast en een nieuw tabblad (TOTAAL) er bij gezet waar de baan in zijn geheel opstaat.
Natuurlijk kan je er mee doen wat jij wilt het is tenslotte jouw baan, je kan het vergelijken met jouw bestand en eventueel daarna weggooien als je het niets vind, heb ik geen probleem mee hoor.
Ik heb wel alle namen aangepast aan de adressen, dat is overzichtelijker en zo weet je waar welk adres zit.
Wat ik verder heb gedaan is de link symbolen toegepast en daarna de bezetmelders en het blok gekopieerd en overgezet naar het volgende tabblad.
Als je nu op zo'n linksymbool klik dan spring je gelijk naar het volgende tabblad.
Een blok Inr SS (nu 9) had nog geen richtingspijl deze toegevoegd.
Blok 19 een bezetmelder bij geplaatst en een richtingspijl anders werkt het niet.
Gulden regel, een blok heeft altijd minimaal 1 bezetmelder en max 1 richtingspijl.
Overbodige elementen verwijderd en spoornummers verwijderd in schaduwstationseigenschap, die gebruik je niet bij 1 blok, wel als er 2 blokken in een station in elkaars verlengde liggen, bijv. als het blok 1a en 1b is, dan gebruik je het spoornummer in de stationseigenschap.(blz 109 iTrain handleiding) om korte treinen in 1 blok te laten stoppen of lange treinen over de 2 blokken te verdelen.
Verder alle blokken met VA (Vul Automatisch) uitgevoerd.
De wachttijden in de stations heb ik aangepast op min en max 5 seconde. Dat is wat prettiger met virtueel rijden, ik zit niet graag naar een scherm te kijken waar niets op gebeurt

Op het totaalblad heb ik ook de stationsverlichting van CS Berken automatisch gemaakt, zodra er een trien binnenkomt kan de stationsverlichting aan gaan. Je moet er natuurlijk wel verlichting bij maken en een relais voor gebruiken.
Hoop dat het wat voor je is, ik heb het getest met 2 treintjes waarvoor ik dan ook treintypes en treinen heb aangemaakt.
Dat moet ook gebeuren want anders werkt het niet optimaal.
Ook heb ik een aantal stationseigenschappen uit de database verwijdert, er zijn tot nu toe maar 2 stations.
Ik hoor wel als er nog problemen en vragen zijn.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.