Hey Ton,
Ik heb je baanplan een heel klein beetje aangepast. Je station ligt ietsje anders nu, iets meer diagonaal. Alleen aan de linkerkant van je station zit de overgang naar de vrijebaan niet helemaal 100%, maar dat wringen daar, is er niet uit te krijgen, gezien de geringe ruimte. Maar het is zo weinig, dat moet helemaal goed komen.
Ook heb ik je perrons verplaatst zodat alle sporen maar 1 perron hebben. Kijk maar of je het wat vind. Je kan ze altijd weer terug plaatsen.
Verder heb ik alle hoogtes aangepast, er zijn nog een aantal knel punten op de linker poot Het hoogte verschil tussen de gele en de rode sporen is maar 70mm.
Maar als op het rode spoor alleen maar met diesel en stoom wordt gereden, is er natuurlijk niets aan de hand.
Ga je daar een fydellyard bouwen? Zo ziet het er althans uit. Grappig.
Ook op de rechterpoot heb ik je rangeer gedeelte ietsje moeten aanpassen. Er is een spoor aan de rechterkant verdwenen en dat is er aan de linkerkant weer bij gekomen zodat je geen opstel ruimte verliest.
Ik zal ook het .tra bestand toevoegen, zodat je er zelf ook weer verder mee kan.
Groetjes Peter.