Hoi Roger,
Klopt allemaal weer, de huisjes is inderdaad een groot probleem, soms haal ik bewust al de grondplaten eraf zodat het wat echter lijkt, maar er zijn diverse huisjes bij die ik nog vanuit mijn jeugd heb en dus al ruim 30 jaar oud zijn, bij het afhalen van de grondplaten stort dan vaak het hele huisje in. Bij nieuwe huisjes bouw ik meestal al zonder. De rails zat netjes vastgelijmd tussen de bedding, totdat ik weer de tik kreeg om bovenleiding te gaan plaatsen, en dan wordt het breken natuurlijk ha ha, man bijna niet los te krijgen, maar dit moet ik allemaal nog repareren. Leuk klusje voor een slechte zomerdag, dan zijn dit kleine klusjes om ook zomers lekker bezig te zijn, ik twijfel namelijk ook nog over digitaliseren, en dan zou het weer open moeten, dus ik wacht nog effe totdat ik eruit ben, het kost behoorlijk wat moet ik zeggen. . Maar ik ben blij met je reactie, want dit zijn wel puntjes waar je vaak niet op let, en een ander wel opvallen. Ik ga eraan werken. Het banenplan is inderdaad niet zo heel groot, zo'n 4 mtr, bij 1,80 mtr, er komt nog wel een schaduwstation bij aan de achterzijde, en heel misschien (als mijn vriendin het ook goed vindt ha ha) aan de linkerzijde nog zo'n 2 bij 2,50 mtr, en dan wordt het leuk denk ik, maar ik hou het bewust wat rustiger omdat mijn dochtertje het dan ook leuk blijft vinden en zij het ook kan overzien. Maar dan houdt het wel op hoor, dan is de achterkamer vol. Thanks voor je input.