Zo daar is ie weer, het is wat stil geweest, maar ik was druk met het plakken van mijn nieuwe aanwinsten en het gipsen. Daarnaast ben ik alweer begonnen aan de zijkant en achterzijde van de baan om die hoek een definitief uiterlijk te geven in Zwitsers/Oostenrijks karakter, dit omdat ik toch een mengelmoesje wil maken van het gebied Zuid Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, wat bebouwing betreft.
Hierbij alvast mijn nieuwe aanwinsten in elkaar gezet:
De brug van Auhagen, zelf wat realistischer gemaakt met puur muurverf, deze brug komt aan de achterzijde over een riviertje.
De Emmertaler boerderij, deze komt aan de linkerachterzijde te staan op een mooie berg, en zal een collectie paarden krijgen als bewoners.
Een stal/schuur uit weer een ander gebied van Zwitserland (Kibri)
En nog één (kibri)
Hierbij het stuk dat van een berg voorzien moet worden, dus effe passen en meten.
wederom dat gebied maar dan al met de nieuwe afvoerweg van de camping, effe checken op doorrijhoogte van de trein.
Dit is het stuk dat eerst dubbelsporig was, maar nu dus nog maar enkelsporig omdat ik dat realistischer vind, de eerste kleur zit erop nu nog drybrushen.
Tot zover deze update.
gr. Henk