Citaat van: Tjoekedoris op zondag 31 maart 2024, 19:09:54Het is nu meer dan 4 maanden geleden dat deze loc door de dealer is teruggegeven voor reparatie bij Märklin. Tot op de dag van vandaag nog altijd niets terug of gehoord.
Tevens heb ik destijds tegelijkertijd nog zo'n loc besteld als pensioen-cadeau voor iemand anders, die nog altijd niet is afgeleverd.
Wat een ellende is dit toch.
Märklin is een goed merk, maar voor reparatie of garantie moet je wel heel veel geduld hebben.
Het komt goed wordt er gezegd, maar soms benauwd het me en bekruipt me het gevoel dat dit niet goed komt.
Je krijgt ook geen enkele informatie over de status.
Wat balen toch.
Nog even weer een update want we zijn weer een half jaar verder sinds de laatste post:
Gisteren even gebeld en de loc met het gebroken pennetje bleek in het Märklin Service Nederland in Meppel te liggen en daar bleek ook mijn 2e bestelde exemplaar te zijn.
Die was in Amersfoort bij de dealer bezorgd in plaats van in Wierden.
Ze hebben daar ter plekke de doos even geopend en bij die loc bleek ook dat betreffende pennetje door de verpakking te zijn gebroken.
Die hebben ze dus direct doorgestuurd, zonder mij in te lichten. Niet erg, omdat ik nu weet dat de beide exemplaren voor garantie/reparatie bij Märklin liggen.
Nu ligt het daar dus al een half jaar, omdat ze van Márklin maar niet de betreffende onderdelen toegestuurd krijgen om de zaak te repareren en het nog niet bekend is wanneer dat dan wel komt.
De Märklin vertegenwoordiger was het kennelijk zat en heeft "alle" betreffende locs naar Göppingen laten brengen om het daar te laten oplossen.
Kan dus nog wel een tijdje duren. Straks in November al 1 jaar na ontvangst en 1,5 jaar na bestelling.
Dit is toch om knettergek van te worden....een totale ordergrootte van boven de € 1000,- ....je bent gewoon nergens op dit moment.