Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

LS models Vectrons

Gestart door stephan99 donderdag 25 maart 2021, 21:42:05

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
LS models Vectrons
Lid sinds: 2015

offline
LS models Vectrons
Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje een fanatieke vectron verzamelaar. Nu gaat LS models ook een heleboel verschillende vectrons uitbrengen van zeer hoge kwaliteit waar ik zeer geïnteresseerd in ben. Het zijn best prijzige modellen maar dat heb ik er wel een keer voor over. Ik ben wel naar 1 ding benieuwd. De vectrons van SBB cargo international en alle andere vectrons die de Zwitserse toelatingseis hebben, hebben die ook het Zwitserse licht ter beschikking ( voor 3x wit achter 1x wit/rood) als dat niet zo is is dat een groot minpunt vind ik.

Groetjes Stephan
Re: LS models Vectrons
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: LS models Vectrons
Lang niet alle SBBCI Vectrons hebben Zwitserse toelating. Een aantal van ELL niet. Bij zowel ESU als ZIMO kan je het omprogrammeren, mits de printen ertoe voorbereid zijn. LSM kennende verwacht ik van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Re: LS models Vectrons
Lid sinds: 2015

offline
Re: LS models Vectrons
Dat heeft LS ook netjes gedaan vind ik, bij ieder type vectron eronder gezet waar die is toegelaten, daardoor kwam ik erachter dat de ÖBB vectrons niet naar Zwitserland gaan, ik ga een deels Zwitserse baan maken dus daarom vind ik het zwitsers licht wel belangrijk. Roco heeft het bijvoorbeeld wel het Zwitserse licht ingebouwd in de Zwitserse vectrons.