Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

BUSCH Neuheiten 2023

Gestart door RMW zondag 29 januari 2023, 18:56:28

BUSCH Neuheiten 2023

RMW - Sinds 1963

BUSCH Neuheiten 2023
Het eerste deel van de BUSCH Neuheiten voor 2023 is bekend. In maart en april volgen meer nieuwigheden.

Brochure: KLIK.

Busch 2023-1.jpg

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: BUSCH Neuheiten 2023

hoge bergen, het liefst zwitsers

Busch is en blijft een mooi maar soms wat duur scenery merk. Hun producten zijn meestal van prima kwaliteit.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

En ook hier weer veel modern, weinig oud (lees: vroege epoches).

Dieren kunnen natuurlijk in iedere Epoche ingezet worden. Die doen niet aan mode.
En o verrassing mijn eigen autotje in model. De Nissan pickup truck. Toch denk ik niet dat ik die ga aanschaffen. Iets te ongeloofwaardig in een 50'er jaren entourage.

RMW - Sinds 1963

Het tweede deel van de BUSCH Neuheiten voor 2023 is bekend.

Brochure: KLIK.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: BUSCH Neuheiten 2023 (Herbstneuheiten)

RMW - Sinds 1963

Re: BUSCH Neuheiten 2023 (Herbstneuheiten)
De Busch Herbstneuheiten staan online: KLIK.

Busch Herbstneuheiten.jpg

M.v.g.

Maikel (RMW)

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

Best wel duur €28 voor bijvoorbeeld een trabant.
Ik vind het jammer om te zien dat busch qua ontwikkeling een beetje stilstaan, maar qua prijs voorop lopen.
Hoop dat daarin een omslag punt komt, ik vond het altijd een best merk. Qua prijs/kwaliteit

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.