Hallo mede forummers,
De hoogste tijd voor de december update, een overzicht van alle aktiviteiten omtrent
de modelbaan op zolder.
Allereerst de pakjes want het is tenslotte pakjesmaand,
1ste pakje, de kalender van Modellbahn Altburg dus elke maand weer een foto van de modelbaan van Uwe.
2de pakje is eerst door de kat op explosieven onderzocht,
Maar het bleek allemaal goed te zijn en de aanwinst ook maar even op de baan gezet.
De Br 120,
En nog een Überraschung uit Duitsland de 22ste plaats in de verkiezing Anlage de Jahres, de verkiezing vindt
plaats onder de 4000 leden en daaruit worden de 25ste beste modelbanen gekozen.
Ben er blij mee.
En nog een aardigheidje,
Voor eerst weer door de aanwinsten maar de maand is nog niet om.
Nu had ik voor dit jaar 2 doelstellingen met/op de treinbaan de 1ste was de berg dicht maken en
de 2de de baan helemaal dicht maken met rails zodat helemaal " rond " gereden kan worden.
Werd ook de hoogste tijd na 4 jaar bouwen.
Maar bij het plaatsen van de laatste rails voelde ik mij bij tijd en wijle wel een beetje Max Maulwurf van de DB.
Hier recht voor jullie zien jullie de laatste rails die zijn geplaatst.
Nu dus schoonmaken en " roest " rijden.
Wat nog meer gedaan ? een beetje foto's gemaakt zo links en rechts,
Een zwitserse goederentrein,
Achter bij de steenfabriek,
De binnenplaats van de steenfabriek,
De bocht bij de kerk,
De juffrouw stond er al een tijdje met pech maar eindelijk is de meneer van de Adac
er nu ook,
Nog wat vrachtwagens op de brug,
Maar waarom ik de foto's aan het maken was ? Oh ja, er moest een knappe foto komen
voor een Kerstkaart,
Zoals deze,
en deze,
En het gemeentebestuur heeft er lang over vergaderd maar is unaniem tot een keuze gekomen.
En nu geachte hobby genoten wilde ik jullie hartelijk bedanken voor weer een jaar hobby plezier
en vele leuke contacten " All over the world " . Rest mij verder maar één ding nl, ik wens jullie
allen een heel plezierige Kerst, een goed jaarwisseling en een gelukkig maar bovenal een gezond
2016 toe te wensen. Tenslotte de kerstkaart,
Tot de eerste update van 2016, tot de volgende ronde.