Nou, komt die dan!

Ondanks de lange stilte hiero, heb ik niet stil gezeten hoor!!
Inmiddels liggen alle sporen op hun plek, en is zijn een paar "nieuwe" aanwinsten bijgekomen!
Waarvan een aantal al weer geruime tijd in mijn bezit is 
Maar goed,
Gezien foto's meer zeggen dan 1000 woorden, zal ik maar een paar foto's toevoegen dan?
Beginnen we met de nieuwe aanwinsten,

Mevrouw Carin mag de spits afbijten, deze heb ik dacht ik al eens eerder op het forum getoond, maar dan nu ook hier maar doen.

Een zeer gave Volvo set!
Thx to forumlid Kenny (kenny1647)! 

Wat een rot dingen om te bevestigen zeg! die container houdertjes!

Een foto van mijn huidige container trein, de Maersk set heb ik eerder gewonnen in een wedstrijd van forumlid Reinder (hoolsema)

Een zeer gave BR120. Heb hem nog eerste hands, in Delta op de kop kunnen tikken! Nu is die digitaal met gebruik van ombouwsetje 60760
Dan gaan we door met de baan zelf,

Allereerst de sporen naar het schaduwstation/paradespoortje:

Het spoor wat op N1 blijft, heeft me aardig wat kopzorgen bezorgt, maar het is toch nog gelukt!

En dan komen we aan bij de sporen van Niveau 1!

Een overzichtje van de sporen, hier nog in de laatste opbouw fase.
Niveau 1 heb ik als losse platen vooraf gemonteerd en bedraad, pas nadat dit klaar was heb ik de platen op hun plaats gelegd.
Op bovenste foto zijn het goederen spoortje, en de lokloods nog niet aanwezig, deze heb ik vooraf wel gepast, maar pas bevestigt toen beide platen op hun uiteindelijke plaats lagen.

De lokloods met ruim plaats voor 4 locomotieven, hier moet nog een hekje omheen komen.

Overzicht Niveau 1 met alle sporen op hun plaats.
Dan nemen we een kijkje onder de plaat.

Om de bedrading onder Niveau 0 een beetje overzichtelijk en strak te houden heb ik achterin een soort draden driehoek gemaakt, waar op dit moment slechts de baan spanning op het verdeel puntje in gebruik is.

Bedrading richting bedienings paneel.
De bedrading aan andere kant van het stalen frame krijgen jullie lekker niet te zien!