Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

reparatie 37991

Gestart door cardonel woensdag 18 februari 2009, 20:49:47

reparatie 37991
cardonel
gast

reparatie 37991
Geachte forumleden,
Heeft iemand ervaring na het opsturen van een lok naar Keuterman,met het antwoord ""helaas kunnen wij geen termijn van herstel aangeven,wachten op onderdelen of omruil""
lok is half november 2008 opgestuurdt.

heb 2 weken terug met de Marklin crisis een mail gestuurdt,herstel maar meteen als het kan zonder nieuwe  losse onderdelen,verbinding was los van  lok-tender)en verder wat losse delen die stuk gegaan waren na het vallen.

Wat moet ik me hierbij voorstellen,een half jaar of  een jaar wachten???

gr

Leo
Re: reparatie 37991
Speciale Gast

Hallo Leo,

Het lijkt erop dat je loc bij Keuterman op de plank ligt totdat het ontbrekende onderdeel binnen is. Daar zal hij zelf waarschijnlijk ook weinig invloed op kunnen uitoefenen denk ik.

Hoe lang? ik heb wel eens verhalen gehoord van héél lang.

Groetjes

willie

Ik wacht pas 1 maand op een nieuwe MFX decoder in m'n MAK Diesel :roll:

Daar zou je toch een voorraad van moeten hebben 8)
Ik als leek heb ook decoders/bandjes/slepers/omschakelrelais etc etc in voorraad 8)
Dit was echter een garantiegeval anders had ik er al lang een ESU MFX in gefrommeld :P

Mvg Gert
digi-jacques
gast

eeeeeehhhh even terug naar het begin..... :shock: :shock:

jij hebt een big boy laten vallen??????  :shock: :shock: :shock:

geen wonder dat ze je laten wachten!!! dat is je straf!!! :mrgreen:
Locs worden gewoon gemaakt door Keuterman.

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

Ik zit ook al een poosje te wachten op een onderdeeltje. Denk dat märklin slecht onderdelen levert nu?

Roy

Heb naar aanleiding van de tips hier van jwv in Amsterdam bij de Marklin shop in september(2008) twee grijpers besteld. Helaas nog steeds niet binnen.

De shop eigenaar weet ook niet wanneer ze komen en gaf aan dat nu sommige modellen ivm de huidige situatie haast niet worden geleverd...

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.