Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tilly's modelbaanproject: afbouw Märklin verzameling (04-11-2020)

Gestart door Tilly zaterdag 17 januari 2009, 01:49:58

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
WAAAW,

prachtig weer John, lijkt goddomme de verkeerstoren van schiphol wel met al die schermen, nu nog een grote radar en een doppler op het dak zetten:)

Groeten Daan,
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Goedeavond,

allemaal weer bedankt voor jullie reacties, ik ben blij dat ik weer wat los gemaakt heb :mrgreen: :mrgreen:

Hier enkele reacties van mijn kant :wink:

Citaat van: Einte op vrijdag 05 februari 2010, 18:41:21

Ik denk eerder plek voor een monitor verbonden met camara's in de schaduw stations  :mrgreen: :mrgreen:

Mooi gemaakt John, maar als je achter de moniotors zit zie je geen trein rijden  :shock: :?

Zou nou ook mooi zijn om de schermen te calibreren je ziet dat heel goed naast elkaar,  als dat niet is gebeurt  :shock: :?  en met jou perfectie niet mooi  :o


Einte,

dat met die camera?s is in de toekomst wel de bedoeling. Achter deze monitoren komt nl nog een schaduwstation te liggen.

Wat betreft het calibreren heb je helemaal gelijk. 1 van de 3 monitoren, die uit de woonkamer komt, is al 2 jaar in gebruik en je ziet duidelijk kleurverschillen. De kleur is iets geeler(ingebrand?). De 2 nieuwe ga ik dan ook gebruiken voor Koploper.

Citaat van: Piwie op vrijdag 05 februari 2010, 20:35:17

Ziet er goed uit, hangen de monitoren niet wat te laag of komt dit door de foto?


Piwie,

de monitoren hangen op dezelfde hoogte als met voet. Ik wilde ze trouwens ook niet te hoog hangen omdat er in de toekomst misschien nog een stad of iets dergelijks bovenop gebouwd wordt zodat het straks op een nis gaat lijken. Als je op een stoel ervoor zit kijk je recht op de schermen dus dit is geen probleem.

Citaat van: Erik Salden op vrijdag 05 februari 2010, 21:37:49

Dit gaat iets beloven voor de scenery.


Erik,

Daar wilde ik jou eigenlijk voor inhuren :lol: Geweldig wat je aan het maken bent.

Citaat van: jeroen511 op vrijdag 05 februari 2010, 21:50:16

Ik heb toch een vraag over je ftp-kabel.
Hang je de afscherming aan aarde? of laat je deze los want in je RJ 45 stekker kun je deze niet aansluiten.


Jeroen,

Daar ben ik nog over na aan het denken. Eerst eens kijken of het nodig is, voedingen en terugmeldingen liggen nl strikt gescheiden.

Citaat van: h0ogovens op vrijdag 05 februari 2010, 21:59:49

(luister ook eens naar Tank  :wink:)


Ha, ha, Michel, leven die ook nog :lol:

Goed om te horen dat het jullie allemaal bevalt, morgen weer verder.

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hoi John.
Dit commando centrum is je baan helemaal waardig! 8)
Goed uitgedacht en mooi gemaakt, past ook bijzonder fraai bij het al gebouwde.

Neem je, af en toe, ook even tijd om van je treinen te genieten? :roll: :wink:
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Citaat van: mDDM op vrijdag 05 februari 2010, 21:31:38
Ik raak hier helemaal gefrustreerd van....
:lol: :lol: :lol: :lol: Anders ik wel :lol: :lol: :lol: :lol:
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Als ik zo weer kijk naar die ongelooflijk fantastische TOP baan, belooft dat voor mij weer een slapeloze nacht :|

Al dat dromen...

Groetjes,
Alexander(die aan slapeloze nacht beleeft) :lol:
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 06 februari 2010, 07:59:32

Neem je, af en toe, ook even tijd om van je treinen te genieten? :roll: :wink:


Albert-Jan,

genieten van de treinen is er voorlopig nog niet bij maar genieten van de bouw des te meer :D

Alexander,

bedankt voor je leuke reactie.

Vandaag alles aangesloten en getest. De kids hebben mijn comandocentrum gelijk in gebruik genomen als ?gametafel? :mrgreen:



Heb ook de speakers die in het plafond zitten maar gelijk aangesloten maar de 30 jaar oude versterker is niet meer je van het. Heeft iemand hier op het forum nog een oude versterker die ik kan overnemen voor een zacht prijsje :D Hij moet wel 4 aparte speakeraansluitingen hebben.

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Ik kan je niet helpen aan een versterker maar ik kijk vaak op MP en daar kun je voor voor een paar tientjes de leukste versterkers kopen.

Leuk dat je comando centrum al in gebruik is  :D :) :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hallo John,

Ik heb nog een oude versterker over, een Harmen Kardon 655



Hij is al 23 jaar oud  :shock: maar nog wel een goede versterker.
De kontakten moeten nog even schoongemaakt worden met kontaktspray.

Gr Einte
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Einte,

je hebt een PB.

Groetjes en alvast bedankt, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Citaat van: Tilly op zondag 07 februari 2010, 14:51:04Vandaag alles aangesloten en getest. De kids hebben mijn comandocentrum gelijk in gebruik genomen als ?gametafel? :mrgreen:

Weet je dat zeker? Volgens mij zit die kleine rechts op de foto op Marktplaats je treinen te verkopen haha. :lol:

Ik blijf je bouwactiviteiten volgen.

Gr, Ben.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
 :D
HAHAHAHA
:D

Niet te hopen voor hem..
Mvg: Alex
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hoi John,

Ik kom jouw draadje voor het errst tegen.
Ik moet nog eens op mijn gemakje bij het begin beginnen.(Moet ik wel even de tijd voornemen)
Maar van het laatste deel ben ik al helemaal onder de indruk.
Hier is mijn baantje niks bij.
Hoop ooit in de toekomst te kunnen verhuizen naar een grotere kamer.
Blijf hiervoor jouw zeker volgen.
Kan er alvast heel veel over opsteken.

Trouwens geweldig dat de jongens de computers voor een hele ander hobby gebruiken.


S6 met de verdere bouw.
Maikel
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hoi John.
Hoe mooi en prachtig jij de bouw van treinenkamer en treinbaan ook laat zien, tegen de foto en onderstaand commentaar kan eigenlijk helemaal niets op! :lol:

Citaat van: Tilly op zondag 07 februari 2010, 14:51:04
Vandaag alles aangesloten en getest. De kids hebben mijn comandocentrum gelijk in gebruik genomen als ?gametafel? :mrgreen:

Het later weer moeten afstaan van dit prachtige game-commando centrum, zal zeker niet eenvoudig worden!
Maar misschien zijn er goede afspraken te maken over de "verdeling" van de schermen? :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hallo John wat een mooie update weer en wat een bedienings paneel c.q. controle centrum het lijkt wel miniatuurwonderland of Rails in het klein. Prachtige update met alweer een perfect ontwerp en afwerking, blijf je uiteraard nog steeds volgen en ben benieuwd wat het bovenste niveau er uit gaat zien.

fred Vonk
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Goedeavond,

allemaal weer bedankt voor jullie leuke reacties.

Zoals jullie weten gebruik ik oudere PC?s. Deze hebben nog usb aansluitingen aan de achterzijde zitten wat het nadeel heeft dat je deze iedere keer uit de kast moet trekken om bijvoorbeeld een usb stick te plaatsen. Nu heb ik op Internet naar een (goedkope) connector gezocht en gevonden  :D Hier een foto:



Het heeft misschien niet direct iets met de hobby te maken maar ik wilde jullie deze tip niet onthouden. Hier heb ik ze gekocht. Met behulp van een usb-A/usb-B verlengkabel(zie bovenstaande foto) wordt deze connector op de usb uitgang van de PC aangesloten. Eens kijken of ik ze deze week in kan bouwen en natuurlijk volgt er dan ook een foto :wink:

Ook doet het mij deugt deze laatste aanwinst te kunnen presenteren:



Een setje ter ere van het 100-jarig bestaan van het DB museum.

Groetjes en tot de volgende keer, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Prima spul van Neutrik. (Deze zijn er ook met UTP aansluitingen)
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Citaat van: Tilly op dinsdag 09 februari 2010, 23:01:46

Ook doet het mij deugt deze laatste aanwinst te kunnen presenteren:



Een setje ter ere van het 100-jarig bestaan van het DB museum.

Groetjes en tot de volgende keer, John


Hoi John, die zou wel heel mooi in mijn straten staan  8) super mooi, vr gr Arie
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Arie,

in dit Topic staan ook nog enkele interessante wagentjes voor je :D

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Tja, wat moet ik zeggen van deze baan, tot nu toe!?

Iedere modelspoorder die niet durft toe te geven, dat ie op z'n minst een beetje jalours is op jouw treinen-kamer, is volgens mij een leugenaar!

Ik ga hier dus ook niet liggen,.. dus ja... een beetje jalours ben ik wel! (Op een positieve manier!)

Kort maar krachtig: Prachtig!
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Hallo John,

Wat ben je toch een echte doe het zelver, het resultaat mag gezien worden, erg mooi zeg je zeg maar controle/bedieningsruimte.

Erg strak gemaakt, lekker ruim en overzichtelijk, ik denk dat er alleen in de late avond uren plek is voor je als de kleintjes op bed liggen. :) :)

Mooie aanwinste trouwens heel veel plezier ermee , verder ja succes met de bouw, blijf het zeker volgen.

Groet Wim.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel)
Citaat van: Rieske op dinsdag 09 februari 2010, 23:14:33
Prima spul van Neutrik. (Deze zijn er ook met UTP aansluitingen)

Met deze connectors werk ik al jaren.

Van de XLR uitvoering heb ik er al meer dan 25.000 gesoldeerd  :D die connector wordt in de audio wereld veel gebruikt.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hallo allemaal,

Vandaag de laatste hand gelegd aan het commandocentrum. De usb connectors zijn nu gemonteerd, een precies werkje als je het tenminste netjes wil doen :wink: Om de connector door de achterwand te kunnen steken is een gat nodig van 24mm. Vervolgens 2 gaat van 3mm geboord en getapt om de connectors te kunnen vastschroeven. Zo ziet het er dan uit:



Ideaal, usb sticks en/of de fotocamera kunnen nu aangesloten worden zonder achter de computer te kruipen :D

Daarna zijn nog de stopcontacten, schakelaar voor de TL-verlichting en de TL armaturen zelf gemonteerd en aangesloten. Hier nog een foto van de achterzijde:



De kabels met verdeelstekkers en dergelijke zitten mooi verstopt onder de multiplexplaten.

Hiermee komt een einde aan deze fase. De komende dagen gaan we lekker Carnaval vieren dus de volgende update zal even op zich laten wachten.

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Citaat van: Tilly op vrijdag 12 februari 2010, 18:42:45
Hallo allemaal,

Vandaag de laatste hand gelegd aan het commandocentrum. De usb connectors zijn nu gemonteerd, een precies werkje als je het tenminste netjes wil doen :wink: Om de connector door de achterwand te kunnen steken is een gat nodig van 24mm. Vervolgens 2 gaat van 3mm geboord en getapt om de connectors te kunnen vastschroeven. Zo ziet het er dan uit:


Ideaal, usb sticks en/of de fotocamera kunnen nu aangesloten worden zonder achter de computer te kruipen :D

Daarna zijn nog de stopcontacten, schakelaar voor de TL-verlichting en de TL armaturen zelf gemonteerd en aangesloten. Hier nog een foto van de achterzijde:

De kabels met verdeelstekkers en dergelijke zitten mooi verstopt onder de multiplexplaten.

Hiermee komt een einde aan deze fase. De komende dagen gaan we lekker Carnaval vieren dus de volgende update zal even op zich laten wachten.

Groetjes, John


Hoi John, ziet er weer perfect uit, kleed je wel warm aan bij het Carnaval, veel plezier, en blijf van de buurvrouw af  :shock:  vr gr Arie
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hoi John, hopelijk voel je al wat beter wanneer je dit leest, hopelijk heb je genoeg gek kunnen doen voor een lange tijd  en weet : "de zotste zot loopt altijd vooraan in het carnaval " :lol:
Begin rustig en doe zo verder zoals je bezig bent !!!!! TOP MAN !!!

Ik zal je binnekort een PM sturen,


Tot dan,

Steven.


Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hallo John,

Zo nu ik een klein beetje uit de lappenmand kom, kan ik eens eindelijk wat internetten en het forum weer eens oppikken. Jeetje man wat een geweldige sprong heb je weer gemaakt. Een genot om naar te kijken. En allemaal zo perfect. Heb je dit allemaal van te voren ingecalculeerd, met kilometers draad, draadeinden etc.? Je mag wel een extra verzekering afsluiten voor als er wat gebeurd (wat uiteraard niet te hopen is  :) )
Prachtig om te blijven volgen.

Groeten Ronald
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hoi John,

Dat ziet er strak uit!! netjes gedaan.

Groet,
Rutger
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hoi John,

Het ziet er weer keurig en strak uit zeg, complimenten hoor  8)

Leuke aanwinst !!

De jongens boffen maar...in mijn tijd, nee hoor dat klingt weer zo ouwe-lul-achtig...ik zeg niks meer John  :mrgreen:

Succes, en vooral VEEL PLEZIER !!!!!

Groeten,

Hans.

PS: Ik ben brabander, maar geen echte...want ik vier het carnaval niet, maar ik heb ook geen kinderen.
In ons huis is 1 groot kind, en dat ben ik zelf  :lol:

Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Hoi John,

Ziet er weer top uit allemaal.
Je commandocentrum is ook erg mooi geworden.
Zo centraal in het midden van de kamer, zit je echt midden tussen al dat moois wat straks rondrijdt.

Succes verder met de bouw.

Groeten,
Ton.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw schaduwstation nivo 3: Deel 7)
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw schaduwstation nivo 3: Deel 7)
Citaat van: Tilly op maandag 11 januari 2010, 18:35:21
Citaat van: dolphin op zondag 10 januari 2010, 17:41:08

Hoi John, kun je geen krantenwijk erbij nemen  8) neeee begrijpelijk dat je wat bespaard, vr gr en bouwse Arie


Ha, ha Arie, dat is onderhand wel nodig ja :?

Olaf, bedankt voor je reactie.

Vandaag kwam dit voor me binnen, 2 dozen 100m flexibele kabel 2.5mm2 rood en bruin voor de ringleidingen.



Gekocht bij deze Ebayer. Perfect afhandeling tegen een aantrekkelijke prijs, misschien dat iemand zijn voordeel hiermee kan doen.

Groetjes, John

Hoi John,

Voor Lapp kabel kun je bij mij terecht hoef je dan niet uit Duitsland te halen

Groet

Ronald
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw controle/bedieningspaneel: Deel 2)
Zijn prijzen dan ook identiek, Ronald? incl. verzendkosten?
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Hallo allemaal,

Zoals jullie in dit draadje hebben kunnen lezen is het schaduwstation van nivo 1 volledig getest. Dit geldt nog niet voor beide klimspiralen en het schaduwstation van nivo 3. Omdat het een vrij grote baan is wil ik dit nu eerst volledig gaan testen om eventuele fouten in de bedrading nog enigsinds goed te kunnen achterhalen.

Om te kunnen rijden is het noodzakelijk om beide schaduwstations via de klimovalen met elkaar te verbinden. Hiervoor moet een testtraject aangelegd worden van de ene klimovaal naar de andere. Onderstaand bedrijfsschema maakt dit duidelijk:



Nadat de railzen van het schaduwstation van nivo 3 gefixeerd zijn met stukjes polystyreen, ben ik begonnen met het op maat maken en monteren van de 18mm multiplexplaten boven dit schaduwstation. Deze platen hebben 2 functies: op de eerste plaats het afdekken/beschermen van het schaduwstation en ten tweede fungeren ze als basis voor het zichtbare gedeelte. Hier 2 foto?s:





De komende week wordt hier bovenop een demontabel testtraject gebouwd. Het moment dat de treinen gaan rijden komt dus steeds dichterbij.

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Je bent in de wolken zie ik wel.
Straks bezwijken de kasten nog, ziet er top uit John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Hoi John.
Geweldig dat het moment van rijden (testen) naderbij komt!
Altijd bijzonder spannend moment wanneer de eerste loc(s) weer kunnen rijden.
De bovenste 18 mm multiplex plaat ziet er bijzonder stevig uit, omdat dit niveau alweer een stuk hoger zit, is het natuurlijk wel prettig om wat extra stevigheid (steun) te hebben.

Ik kijk al uit naar de volgende updates.
Veel succes.
vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Kan bijna niet wachten op de rijdende treinen, vr gr Arie
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Ha John,

Prachtig gezicht al die lagen op je baan, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je ook rails op het zichtbare deel hebt! Het zal vast mooi worden als je een heleboel treinen tegelijk kunt laten rijden!!!

Succes,
Groet,
Rutger
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Hallo John,

Ik verheug me op deze testtraject actie.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
hallo john,

wauw seg weer een stukje dichter bij,je zult ook blij zijn dat je treinen of je knappe lange baan zullen rijden.

veel succes verder,

peter(ke33)
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
mooi weer john,  :wink:

we zien volgens mij allemaal erg uit naar de testritten :D

tot ziens en tot volgende week want ik ga even een weekje skieën (jaaaaah)  :roll:

veel succes en bij deze, iedereen tot volgende week :)

gr, Ron
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Hallo John,

op welke hoogte zit nu met deze plaat ?


Tot dan,
Steven.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
John,

Dit zien er fantastisch uit zeer net afgewerkte opbouw.

Succes verder

Gr

Ronald
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Ik blijf met verbazing kijken naar jou werk. Ik moet toch eens met jou gaan praten. Ik zoek nog iemand die me kan vertellen hoe je geldbomen kweekt. En jij lijkt te weten hoe dat moet!

Roy
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Citaat van: caponordtraveller op vrijdag 19 februari 2010, 22:16:44

op welke hoogte zit nu met deze plaat ?


Steven,

hier nogmaals de tekening uit post #731, de bovenste plaat ligt nu op 1.10m.



Citaat van: RoWi op vrijdag 19 februari 2010, 23:03:15
Ik blijf met verbazing kijken naar jou werk. Ik moet toch eens met jou gaan praten. Ik zoek nog iemand die me kan vertellen hoe je geldbomen kweekt. En jij lijkt te weten hoe dat moet!


Roy, hij is helemaal kaal nu :(

Allemaal weer bedankt voor jullie reacties, volgens mij vinden jullie het nog spannender dan ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Dag Jhon,

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt gaan rijden en testen, een erg leuke ervaring kan ik je vertellen.

Ben sinds een week ook aan het rijden en testen met koploper en wordt hier erg blij van  :D

Ik wens je veel succes en kijk graag uit naar jou volgende update.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 1)
Hallo John,

Ziet er weer goed uit, het altijd leuk als je weer je treinen kan laten rijden en kan zien of alles ook werkt zoals je voor ogen had.

Ben zelf ook aan het testen met koploper, maar het wil nog niet zo lukken.

Succes.

Gr.
Piwie.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Goedemiddag,

vanmorgen al het eerste stukje testtraject gemaakt, hier 2 foto?s:





Zodra dit hele traject klaar is worden er nog papieren vangrails tegenaan geniet, het is tenslotte maar een testtraject :wink:

Groetjes, John
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Dit is geen testbaan John, dit is een kunstwerk man  8)

Succes met testen ;)

Groeten,

Hans.
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Citaat van: Hansje op zaterdag 20 februari 2010, 16:47:34
Dit is geen testbaan John, dit is een kunstwerk man  8)

Succes met testen ;)

Groeten,

Hans.

Hans, John bedoeld alleen de bovenste strook die is tijdelijk voor het testen, de rest is natuurlijk blijvend, maar is wel indrukwekkend he, vr gr Arie
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Weet ik Arie...maak wel eens een geintje, of niet John  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
Citaat van: Hansje op zaterdag 20 februari 2010, 16:55:13
Weet ik Arie...maak wel eens een geintje, of niet John  :)

Groeten,

Hans ;)

Vooral blijven doen Hans :lol: :lol: :lol:
Re:Tilly?s modelbaanproject (Bouw testtraject: Deel 2)
hallo john,

telkens als ik een update zie van jou baan,denk ik zo van welk meesterwerk heeft hij nu weer gemaakt.kijk uit hoe je treinen over je baan gaan rollen,veel succes verder met je afwerking.

groeten peter(ke33)