Goedeavond,
allemaal weer bedankt voor jullie reacties, ik ben blij dat ik weer wat los gemaakt heb
Hier enkele reacties van mijn kant
Citaat van: Einte op vrijdag 05 februari 2010, 18:41:21
Ik denk eerder plek voor een monitor verbonden met camara's in de schaduw stations
Mooi gemaakt John, maar als je achter de moniotors zit zie je geen trein rijden
Zou nou ook mooi zijn om de schermen te calibreren je ziet dat heel goed naast elkaar, als dat niet is gebeurt en met jou perfectie niet mooi :o
Einte,
dat met die camera?s is in de toekomst wel de bedoeling. Achter deze monitoren komt nl nog een schaduwstation te liggen.
Wat betreft het calibreren heb je helemaal gelijk. 1 van de 3 monitoren, die uit de woonkamer komt, is al 2 jaar in gebruik en je ziet duidelijk kleurverschillen. De kleur is iets geeler(ingebrand?). De 2 nieuwe ga ik dan ook gebruiken voor Koploper.
Citaat van: Piwie op vrijdag 05 februari 2010, 20:35:17
Ziet er goed uit, hangen de monitoren niet wat te laag of komt dit door de foto?
Piwie,
de monitoren hangen op dezelfde hoogte als met voet. Ik wilde ze trouwens ook niet te hoog hangen omdat er in de toekomst misschien nog een stad of iets dergelijks bovenop gebouwd wordt zodat het straks op een nis gaat lijken. Als je op een stoel ervoor zit kijk je recht op de schermen dus dit is geen probleem.
Citaat van: Erik Salden op vrijdag 05 februari 2010, 21:37:49
Dit gaat iets beloven voor de scenery.
Erik,
Daar wilde ik jou eigenlijk voor inhuren
Geweldig wat je aan het maken bent.
Citaat van: jeroen511 op vrijdag 05 februari 2010, 21:50:16
Ik heb toch een vraag over je ftp-kabel.
Hang je de afscherming aan aarde? of laat je deze los want in je RJ 45 stekker kun je deze niet aansluiten.
Jeroen,
Daar ben ik nog over na aan het denken. Eerst eens kijken of het nodig is, voedingen en terugmeldingen liggen nl strikt gescheiden.
Citaat van: h0ogovens op vrijdag 05 februari 2010, 21:59:49
(luister ook eens naar Tank )
Ha, ha, Michel, leven die ook nog
Goed om te horen dat het jullie allemaal bevalt, morgen weer verder.
Groetjes, John