Hallo iedereen!

Zoals zovelen onder ons heb ik sinds kort besloten om een oude hobby nieuw leven in te blazen.
eerst een beetje geschiedenis:

Toen ik 5 of 6 jaar was kreeg ik van mijn ouders een marklin setje, dat was toen natuurlijk enkel voor wat "spielerei";
Dan op een jaar of 15 wou ik in de toenmalige garage een baantje bouwen, maar dat is toen in het slob geraakt door combinatie van andere hobbys en studies (tsja, een mens moet keuzes maken eh)

Nu ben ik 32 en ik dacht: verdikke! het is de moment om nog eens iets in elkaar te knutselen!

Ik ben daarom dus begonnen aan een marklin baan met M rails, koloper en digitaal (allemaal nieuw voor mij!)
De baan dient redelijk transporteerbaar te zijn, daar ik voorlopig nog in een huurhuis woon, vandaar eerder bescheiden afmetingen.
Ik heb een baanplan ontworpen van 1m80 op 1m: onderste niveau een schaduwstation met keerlus, bovenste niveau een kopstation (dat later misschien een doorrijstation kan worden), met rangeermogelijkheid bij een klein overslag stationetje (waarschijnlijk met een marklin portaalkraan)
Ben nu op het punt gekomen dat het schaduwstation bijna klaar is voor bevestiging, maar ik dacht: Ik zal eerst een paar foto's op het forum zetten voor de mede marklin spoorders, waarmee alle tips en commentaren welkom zijn!

Nog een kleine opmerking: ik ben niet echt handig, maar wel een "plantrekker"

enjoy!

Nog een vraagje:
iemand een idee hoe ik het beste de rails op de isolatie bevestig (ik wil graag dat ik ze nog kan losmaken in geval van defect)
Mvg,
Geeraard